یزد – رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما با هدف حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر مستکبران انجام شده گفت: اسلام و انقلاب از یک جبهه مورد تهدید نیستند، چراکه جنگ احزاب مدرن نسبت به انقلاب اسلامی طراحی‌ شده است.

انقلاب اسلامی ایران در یک جبهه مورد تهدید نیست

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب‌پرور پیش از ظهردوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه الغدیر یزد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان تا به الان آنچه را می توانستند در مقابله با انقلاب انجام دادند و الان روی به جنگ احزاب مدرن آورده‌اند.

وی افزود: روحیه شهادت‌طلبی و تأسی به امام حسین (ع) رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است و عزت اسلام به‌واسطه رزمندگانی است که به‌پای امام خود ایستادند و در این راه تلاش و رشادت کردند.

غیب پور تصریح کرد: همه ما سربازیم و آمده‌ایم برای انقلاب اسلامی فدا شویم، این قرار از زمانی آغاز شد که لباس پاسداری را بر تن کردیم.

این مسئول خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ودر این دوره حساس سیره و روش امام حسین(ع) به کار می‌آید، و بیش از هر چیزی در صحنه کربلا و عاشورا، خواص و افرادی که سعی بر نصیحت امام حسین(ع) داشتند به آن حضرت ظلم کردند.

وی ادامه داد : یزید و ابن زیاد به تنهایی در حدی نبودند که صحنه عاشورا را رقم بزنند، و برخی از این نصیحت‌ها از روی عشق به امام حسین(ع) و برخی دیگر در راستای اهداف دنیایی افراد انجام شد ولی چیزی کاملاً عیان است این بودن که این‌ها بیش از هر  چیز خون به دل امام حسین(ع) کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: امام حسین(ع) مجموعه‌ای از جهاد اکبر و جهاد اصغر است و باید مرام او را هر زمان و در هر مسئله‌ای در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مرام و شیوه مدیریت حسین (ع) بهترین الگو برای ایستادگی در برابر توطئه دشمنان نظام اسلامی در عصر امروز است.

غیب پرور با اشاره به این که غفلت جاهلانی که در برابر امام حسین(ع) ایستادند قابل تحمل بوده است، تصریح کرد: خواص و کسانی که فقط نصیحت می‌کردند بیشتر از لشکریان کفر دل امام حسین(ع) را در کربلا خون کردند.

وی با بیان این که در عصر امروز هم انقلاب اسلامی با کسانی که فقط نصیحت می کنند مواجه است، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه مردم ایران اسلامی تمام قد و با تمام اراده پای امام خود ایستاد

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سلحشوری‌های نیروهای یزدی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس دلیلی واضح هستند بر ادعایی که مردم ایران امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را رها نکردند.

این مسئول با بیان این‌که در مجموعه سپاه پاسداران اعتقاد این است که تمام افراد آمده هزینه شدن در راه انقلاب اسلامی هستند، گفت: جابجایی‌های سپاه پاسداران در حقیقت جابجا شدن سنگر خدمت است.

وی خدمت ۴۰ ساله سردار اکبر فتوحی را افتخاری مثال زدنی دانست و افزود: سردار فتوحی یکی از فرماندهان پرتلاش و با غیرت است. و سردار فتح الله جمیری یکی از سربازان خوشنام و با سابقه نظام است و خدمت در استان یزد یک فرصت مناسب برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شهدا با تأسی از سرور و سالار شهیدان در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمن ایستادند 

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان نیز در این مراسم  با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: شرایط سخت نمی‌تواند بهانه‌ای برای پذیرش ذلت باشد و این را شهدای ما به عینه معنا کردند و شهدای گران‌قدر ما با تأسی از سرور و سالار شهیدان در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمن ایستادند و جان خود را فدا کردند تا مانع از آن شوند ذلت بر مردم ما تحمیل شود.

سردار اکبر فتوحی اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس مانند حادثه کربلا برای همه زمان‌ها و دوره‌ها شاخصی برای اقدام و عمل است.

فتوحی تأکید کرد: تشکر می‌کنم که از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با درخواست بنده برای بازنشستگی موافقت کردند و این بار گران را از دوش من برداشتند و برای یک رزمنده بازنشستگی معنا ندارد و از همین‌جا اعلام می‌کنم که آماده‌ام برای اعتلای بسیج و سپاه پاسداران به‌عنوان بازوان نظام اسلامی تلاش کنم. خاک بسیجیان را سرمه چشم می‌کنم.

وی در پایان این مراسم از زحمات سردار فتوحی تقدیر و سردار فتح الله جمیری به عنوان فرمانده تیپ الغدیر یزد منصوب شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.