تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلابی گری باید با حرکتی مخلصانه توأم با تعقل همراه باشد

انقلابی گری باحرکت مخلصانه همراه باشد/بنای انقلاب بر توقف نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر  دوشنبه در نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه استان اصفهان افزود: باید برای حفظ سرمایه های اجتماعی و رویدادهای سیاسی کشور مواضع انقلابی را به درستی تبیین نمود که در این خصوص لازم است مجموعه نهادهای فرهنگی با یکدیگر تعاملی بیش از پیش داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه کار فرهنگی و خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان وظیفه ای همگانی است بیان داشت: در این خصوص در آستان قدس رضوی این کار انجام گرفته و در پرتو عنایات امام رضا(ع) اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام داده ایم.

رئیسی بیان داشت: اکنون نگاه بسیاری از مسلمانان و آزادی خواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران است و از آن با عنوان مرجع و حامی محرومان یاد می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب توقف ندارد اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید فعال بود و به هیچ عنوان نباید توقف داشت چرا که بنای انقلاب بر توقف نیست و باید همواره و روز به روز جایگاه جمهوری اسلامی را ارتقاء داد و این جایگاه ارتقاء یابد.

ارتباط آستان قدس رضوی با حوزه های علمیه اصفهان ادامه دارد

به گزارش مهر حجت الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه هایش در آستان قدس رضوی نیز اشاره داشت و گفت: ارتباط آستان قدس رضوی با حوزه علمیه استان اصفهان ادامه دارد.

وی در ادامه به راه اندازی رادیو زیارت نیز اشاره داشت و گفت: این رادیو با همکاری رسانه ملی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و به دنبال آن است تا با تبیین معارف رضوی و اهل بیت  جامعه را سعادتمند کند و زیبایی ها را در جامعه نشان دهد.

رئیسی همچنین در خصوص راه اندازی شبکه تلویزیونی امام رضا(ع) بیان داشت: این شبکه تلویزیونی از ابتدای امسال به صورت آزمایشی و در قالب ۳ ساعت در روز فعالیت خود را آغاز که اکنون نیز در حال گسترش است.

وی ادامه داد: بنای ما بر این است  تا با تولید برنامه های بیشتر در آستان قدس رضوی بر غنای این شبکه تلویزیونی بیفزاییم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.