۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 565143

کرمان - کودکان و نوجوانان کرمانی درویژه ‌برنامه کودکان و نوجوانان عاشورایی، آموزه ‌های نهضت عاشورا را در قالب فعالیت ‌های فرهنگی هنری فرا می ‌گیرند.

هر کودک نشانیِ خداست

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: حسینیه کودکان و نوجوانان عاشورایی در دومین سال متوالی به همت کانون پرورش فکری و با همکاری ۲ نفر از روحانیون آستان قدس رضوی در حسینیه ثارالله کرمان برپا شده است.

روحی با اشاره به اینکه در این برنامه بسیاری از آموزه ‌های عاشورایی در قالب فعالیت‌ های فرهنگی و هنری به مخاطبان ارائه می‌ شود، خاطرنشان کرد: در این حسینیه سه غرفه با عنوان‌ های پرورش خلاقیت، بازی و سرگرمی، احکام و معارف اسلامی برپا شده است و بسیاری از مفاهیم اخلاقی، تربیتی و عاشورایی به شیوه ای جذاب به کودکان و نوجوانان آموزش داده می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از سری برنامه ‌های هفته ملی کودک و با شعار «هر کودک نشانیِ خداست» در حال برگزاری است تصریح کرد: این برنامه با حضور کودکان و نوجوانان در حسینیه کودکان عاشورایی و اجرای برنامه ‌ها و مسابقات فرهنگی دهه اول محرم برپاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان همچنین افزود: برای بهره ‌مندی بیشتر کودکان و نوجوانان از این برنامه، طبق هماهنگی با آموزش و پرورش، این برنامه در نوبت صبحِ مدارس شهر کرمان نیز اجرا می ‌شود.

روحی از برپایی  نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای کانون با موضوع محرم در حاشیه اجرای این برنامه خبر داد.

گفتنی است؛ ویژه برنامه کودکان و نوجوانان عاشورایی ، در مدت زمان ۱۰۰ دقیقه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ هرشب در همکف  حسینیه ثارالله اجرا می ‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.