صحبتهای اعضای کمیته فنی استقلال در پایان اولین جلسه خود نشان داد که سردرگمی عجیبی در این باشگاه برای انتخاب جانشین علیرضا منصوریان شکل گرفته است.

سردرگمی در باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی/ از فاتح تریم تا ریکارد!

به گزارش قدس آنلاین،  بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری استقلال هر روز نامه یک گزینه مطرح می شود، از فاتح تریم تا زنگا و فاریاس گزینه هایی هستند که برای سرمربیگری در استقلال نام شان مطرح می شود اما حرف های ضد و نقیضی که امروز اعضای کمیته فنی مطرح کردند نشان می دهد که هنوز باشگاه هیچ گزینه جدی ندارد.

حسن روشن می گوید تریم گزینه استقلال نیست: تریم در گذشته مربی بزرگی بوده و افتخارات زیادی دارد، اما باید شرایط حال حاضر او را بسنجیم. من و علی جباری هم در گذشته برای خودمان کسی بودیم، اما باید دید الان کجا هستیم.

محمد نوری ضمن اعلام اینکه فرانک ریکارد هم جزو گزینه های استقلال است،  ادعا می‌کند استقلال با تریم توافق نهایی کرده است: فکر می کنم فاتح تریم تقریبا قطعی است. او قرار است در ۴۸ ساعت آینده جواب دهد. فکر می کنم فاتح تریم انتخاب شود.

سیروس دین محمدی خبر از انتخاب سرمربی استقلال در روزهای آینده می دهد: انشاالله تا اول هفته آینده سرمربی استقلال را انتخاب می کنیم و امیدوارم بتوانیم تصمیم خوبی در این باره بگیریم.

تمام این اظهارنظرها نشان می دهد که استقلال اصلا گزینه جدی برای سرمربیگری ندارد و هنوز کمیته فنی رزومه هیچ گزینه ای را مورد بررسی قرار نداده است.

با این شرایط نباید انتظار داشت خیلی زود سرمربی جدید استقلال انتخاب شود چراکه فعلا اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی استقلال مشغول بررسی گزینه های مختلف هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.