ایلام- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کارهای بزرگی در مرز مهران انجام شده است، گفت: زائران با سهولت در آیین بزرگ کنگره اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

زائران با سهولت در آیین بزرگ کنگره اربعین حسینی شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، جمشید انصاری ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مرز مهران به عنوان گذرگاه تردد زوار به عتبات عالیات شناخته شده است.

وی اضافه کرد: این خروجی باید با ایجاد زیرساخت‌ها زمینه تسهیل در تردد زوار را فراهم کند و در این راستا دولت اقداماتی را انجام داده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد: بررسی وضعیت مرز مهران بیانگر این واقعیت است که دولت در ایجاد زیرساخت‌ها تلاش زیادی داشته و این تلاش‌ها قابل لمس و رؤیت است که باید این روند استمرار داشته باشد.

انصاری بیان کرد: کارهای بزرگی در مرز مهران انجام شده و دولت نیز با نگاه مثبت روند اجرایی در مرز مهران را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه حجم تردد زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی مهران نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری یافته است، مطرح کرد: براساس نظر مسؤولان، امسال نسبت به سال گذشته امکانات بیشتری برای زائران اربعین حسینی در مرز مهران در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان تأکید کرد: تلاش می‌شود زائران به راحتی و با سهولت کامل در آیین بزرگ کنگره اربعین حسینی شرکت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.