سرمربی تیم فوتبال آرسنال به شدت از برنامه دیدارهای تیمش انتقاد کرد.

انتقاد شدید آرسن ونگر از مسئولان لیگ برتر انگلیس/ برنامه ریزی برای آرسنال ظالمانه است

به گزارش قدس آنلاین، آرسن ونگر بعد از پیروزی تیمش در این دیدار گفت: در حال حاضر باید بگویم که برنامه بازی‌های ما کمی ظالمانه است. وقتی نگاهی به برنامه بازی‌های این هفته بیندازید می‌بینید که این برنامه باید فرق می‌کرد. ما پنج‌شنبه در لیگ اروپا بازی داریم و می‌توانستیم زودتر در لیگ خودمان بازی کنیم. دیروز بازی برایتون و نیوکاسل برگزار شد. آن بازی می‌توانست امشب برگزار شود و بازی ما یک روز زودتر برگزار شود. با این حال تلویزیون تصمیم می‌گیرد و این به نظرم برای ما سخت است که با این شرایط پیش برویم. الان به بازی با باته بوریسوف فکر می‌کنیم. بازی سختی را پنج‌شنبه در پیش داریم. قطعا از بازیکنان اصلی خودمان در آن دیدار استفاده خواهیم کرد ولی سعی می‌کنم به بازیکنان جوان هم بازی بدهم.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: پیروزی خوب و ارزشمندی به دست آوردیم. در خط حمله موثر و بی‌نقص بازی کردیم و در زمین خودمان نیز به خوبی توپ و جریان بازی را مدیریت کردیم. به این برد نیاز داشتیم تا از تیم‌های بالای جدول عقب نمانیم. این هفته تمام تیم‌های بزرگ بازی‌های خود را پیروز شدند و ما هم محکوم به برد بودیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

آرسنال که برخلاف دیگر تیم‌های لیگ برتری در لیگ اروپا بازی می‌کند، باید پنج‌شنبه شب در زمین تیم بلاروسی باته بوریسوف به میدان برود. توپچی‌های لندن در اولین بازی خود در لیگ اروپا موفق شدند کلن آلمان را شکست دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.