داور کُره‌ای دیدار تیم های فوتبال الهلال و پرسپولیس به زعم یکی از رسانه‌های عربی برای تیم عربستانی خوش یُمن بوده است.

خوشحالی عربستانی‌های از انتخاب داور کره ای برای بازی پرسپولیس - الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار رفت تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می‌شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده «کیم جونگ هیوک» داور کره ای است.

سایت «کوره» با خوش یمن دانستن انتخاب این داور برای دیدار الهلال، در گزارشی به سابقه قضاوت های کیم در مسابقات قبلی این تیم عربستانی پرداخته است. بر این اساس، الهلال در هیچیک از ۵ مسابقه خود با قضاوت کیم جونگ شکست نخورده است.

بر اساس اعلام این سایت، این داور کره ای ابتدا در سال ۲۰۱۴ دیدار الهلال با الاهلی امارات را سوت زد که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دومین بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در همان سال در بازی با السد قطر بود که این بازی هم با تساوی خاتمه یافت ولی به خاطر برتری الهلال در دیدار رفت، این تیم سعودی به مرحله بعدی راه یافت.

در سال ۲۰۱۵، کیم جونگ یکبار دیگر داور مسابقه الهلال در بازی با لوکوموتیو ازبکستان در شهر ریاض بود که این مسابقه با برتری ۳ بر یک به سود الهلال خاتمه یافت.

در سال ۲۰۱۶، کیم دیدار الهلال با تراکتورسازی را قضاوت کرد که نماینده ایران با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. آخرین بازی الهلال با قضاوت کیم جونگ هم به همین فصل از مسابقات لیگ قهرمانان بر می گردد؛ جایی که الهلال توانست تیم الوحده امارات را از پیش رو بردارد.

باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان برانکو ایوانکوویچ می توانند طلسم این داور کره‌ای را برای الهلال بشکنند و پیروز از میدان خارج شوند یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.