کرج- شهردار کرج ضمن تاکید برتقویت ارتباط وتعامل شهرداری با مردم اولویت های این نهاد عمومی را در سال جاری تبیین کرد.

تبیین اولویت های کاری شهرداری کرج در سال ۹۶

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری بطور مستمر و روزانه با زندگی شهروندی در ارتباط است و بر همین اساس عملکرد این نهاد بطور مستقیم توسط مردم مورد ارزیابی و رصد قرار می گیرد.

وی افزود: برقراری ارتباطی دو سویه و ماندگار بین شهروندان و شهرداری از جمله برنامه های کاری ما خواهد بود و در این راه خواستار مشارکت هر چه بیشتر شهروندان کرجی هستیم.

شهردار جدید کرج، رکن فعالیت های این شهرداری را شورای اسلامی شهر ومصوبات آن  عنوان کرد و گفت: اجرایی شدن ملاقات های مردمی، ارتقاء مشارکت شهروندی، انجام فعالیت های شبانه روزی برای پیشگیری از تاخیر در برنامه های سال ۹۶ و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از اولویت های مهم شهرداری است.

وی با بیان اینکه وقتی برای مسائل حاشیه ای و بی اهمیت نمی گذاریم گفت:از امروز همبستگی برادرانه، اخلاق مداری و ایجاد فضای سالم اسلامی در شهرداری، همچنین حفظ ارزش ها و انجام اقدامات گوناگون در راستای محقق ساختن باورهای ایرانی اسلامی در میان شهروندان از جمله اولویت های شهرداری کرج است.

نصیری بهبود وضعیت آزاد راه های عبوری از کرج  وسامان بخشی به این محدوده از حیث ارتقاء ورودی شهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمامی طرح ها و پروژه های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، فضای سبز، ترافیکی در سطح شهر نیز باید به صورت عمقی و با تاثیر گذاری بالا انجام شود.

وی تصریح کرد: در چند ماه گذشته با توجه به تغییر و تحولاتی که در بدنه مدیریت شهری کرج شاهد بوده ایم خدمات رسانی به شهر و شهروندان از سرعت و کیفیت کمتری برخوردار بوده است لذا با جدیت تمام به دنبال آن هستیم با فعالیت های شبانه روزی این چند ماه را جبران نماییم تا برنامه های مصوب سال ۹۶ به تعویق نیفتد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه ملاقات مردمی شهردار با شهروندان از این پس بصورت هفتگی برگزار می شود خاطر نشان کرد: درصددیم تا هر یک از مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، محلاتی را که بیشترین معضلات و مشکلات را دارند شناسایی و معرفی کنند و پس از آن ملاقات مردمی شهردار منتخب کرج با مردم از مناطق مذکور آغاز می شود و در محلات دیگر تداوم خواهد یافت.

این مدیر شهری در پایان گفت: در برنامه شهرداری کرج که به شورای اسلامی شهر نیز ارائه شده برای ارتقاء فعالیت های زیرساختی در شهر چند کمیسیون شکل خواهد گرفت تا ساختارهای فنی، اجرایی و ستادی این دستگاه را پوشش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.