سنندج- معاون سازمان بازرسی استان کردستان گفت: متأسفانه برخی از افراد از ‌جایگاه سوءاستفاده می‌کنند.

برخی از اعضای شوراها از جایگاه خود سوء استفاده می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی شهامت در سومین جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان شهرستان در این شهر برگزار شد، با اظهار تأسف از وجود فساد اداری در جامعه تصریح کرد: علت اینکه در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم اما دچار فساد هستیم، یکی نبودن حرف با عمل است.

وی یکی از راه‌های مبارزه با فساد را «داشتن تقوا و خود کنترلی» عنوان کرد و ادامه داد: اگر فرد احساس کند که در قیامت باید پاسخ‌گو باشد قطعاً فساد در جامعه ریشه‌کن خواهد شد.

شهامت با تاکید بر ورود نیروهای نظارتی در ادارات در خصوص مبارزه با فساد اداری افزود: باید مدیران، نیروهای حراستی و بازرسین به عنوان نیروهای نظارتی با فساد برخورد کنند تا این مورد به حداقل برسد.

وی اظهار کرد: متأسفانه ما از شفاف‌سازی می‌ترسیم و در این حوزه دچار ضعف هستیم در صورتی که باید به عنوان نیروی نظام جمهوری اسلامی دقیق باشیم.

معاون سازمان بازرسی استان کردستان با انتقاد از عملکرد برخی از اعضای شوراها، خاطر نشان کرد: شورای شهر جهت ارائه ایده و فکر برای آبادانی و پیشرفت شهر ایجاد شده اما متأسفانه برخی از افراد از این جایگاه سوء استفاده می‌کنند که باعث بدبینی مردم به نظام خواهد شد.

وی عدم تبعیض در برخورد با فساد را از وظایف مدیران اعلام کرد و گفت: یکی از اشکالات وارد بر مسئولین، تبعیض در برخورد با فساد است و در صورت مشاهده فساد، از آنجا که هر کسی به جایی وصل است اگر بخواهیم کسی را جایگزین کنیم با فشار زیادی از سوی برخی افراد مواجه می‌شویم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.