ساری- فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با یادآوری حماسه دفاع مقدس گفت: استکبار جهانی با وجود فرزندان انقلابی راه به جایی نمی‌برد.

استکبار جهانی با وجود فرزندان انقلابی راه به جایی نمی‌برد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حمیدرضا رستمیان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام محرم در منطقه عملیاتی شمالغرب کشور در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به حماسه ‌سازان و مروجان فرهنگ جهاد و شهادت اظهار کرد: رزمندگان در میادین نبرد با استکبار جهانی، عاشقانه به صحنه‌ها آمدند تا دین خدا حفظ کنند.

وی افزود: شهیدان معظم آنانی هستند که با کارنامه‌ای درخشان عندربهم برزقون شدند جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه حامیان جبهه حق سهمی را در اداء این تکلیف داشته‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثارگری ملتی است که اینگونه به ندای الهی هل من ناصر امام خود لبیک گفتند و به تکلیف عمل کردند.

سردار رستمیان با بیان اینکه حماسه جاوید دفاع مقدس امروز در اذهان بیگانگان، بدخواهان و بداندیشان نیز باقی مانده است، گفت: دفاع مقدس برای ما تابلوی مردانگی، شجاعت، صلابت، اقتدار، وفاداری و ولایت ‌مداری ملت و جوانان است.

وی اضافه کرد: شهدای عظیم‌الشان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان با تمام وجود در دفاع از انقلاب اسلامی ایستادند تا جایی که برای حفظ وحدت و ارج نهادن به این مقاومت و ایستادگی‌ها امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «مازندران قهرمان در اطاعت‌پذیری، ولایت‌مداری، تکلیف‌گرایی با شناخت زمان و مکان و با لبیک به امام خود و رهبر معظم انقلاب اسلامی درخشید و نشانه این افتخار ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس و پس از آن ۳۸ شهید مدافع حرم است».

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا گفت: امروزه فرزندان انقلابی و سلحشور این ملت در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با جانفشانی در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و در دفاع از حرم اهل بیت، امنیت پایدار را به همراه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای اسلام ناب و انقلاب اسلامی به ارمغان آورده‌اند و همگی متعهدند که تا پایان راه و در رکاب ولایت امر مسلمین امام خامنه ای با استکبار جهانی و عوامل آن مبارزه جهاد کنند تا بهترسازی ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.