سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلایل شکست سنگین تیمش برابر الهلال عربستان را اعلام کرد و گفت: حریف در تمام نقاط زمین از ما بهتر بود و از فرصت‌هایش استفاده کرد.

برانکو دلایل شکست پرسپولیس برابر الهلال را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی امارات با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب تیم الهلال عربستان شد تا کارش برای بازی برگشت و صعود به فینال سخت شود.

برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش گفت: بازی سختی را پشت سرگذاشتیم و قطعا برای بازی برگشت کار خیلی سختی پیش رو خواهیم داشت. از قبل هم می دانستیم که بازی سختی برابر الهلال خواهیم داشت و مصاف با این تیم از دیدار با الاهلی سخت تر خواهد بود.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا این نتیجه در بازی برگشت قابل جبران است گفت: با چهار گلی که در بازی رفت دریافت کردیم خیلی سخت است که بتوانیم در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنیم. البته فوتبال این مسائل را دارد. الهلال تیم بسیار خوبی بود و با وجود اینکه ۱۰ نفره شده بود اما توانست دو گل دیگر به ما بزند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باید برای بازی برگشت دل به اتفاقات فوتبال ببندیم گفت: الهلال در بازی رفت در همه نقاط زمین عملکرد بهتری نسبت تیم ما داشت و از فرصت هایی که بعه دست آورد به بهترین شکل استفاده کرد. کاری که ما نتوانستیم انجام بدهیم و از شانس هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم. واقعیت این است که الهلال در این بازی از تیم ما خیلی بهتر بود.

برانکو در واکنش به این پرسش که به نظر می رسد اعلام رای طارمی در آستانه بازی پرسپولیس و الهلال برای برهم زدن آرامش سرخپوشان بوده است گفت: اعلام این رای تصمیمی بود که فیفا گرفته است. اتفاق بدی برای تیم ما بود و من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا تیمش برای بازی برگشت شانس پیروز شدن دارد گفت: برای بازی برگشت سیدجلال حسینی، کامیابی نیا و انصاری را در اختیار داریم و شاید حضور آنها بتواند به ما کمک کند تا به پیروزی برسیم. به هر حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.