ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از پیروزی در زمین دورتموند به انتقادات اخیر از خود پاسخ داد.

کریستیانو رونالدو: انتقادات از من حیرت آور است/ من برای رسانه ها زندگی نمی کنم

به گزارش قدس آنلاین، در شبی که رئال مادرید به روند ناکامی‌هایش برای کسب پیروزی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پایان داد و اولین برد خود را در خانه دورتموند با نتیجه ۳ بر یک کسب کرد، کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا ناکامی‌اش برای گلزنی در دو هفته اخیر لالیگا را به دست فراموش بسپارد. علاوه بر این او به منتقدانی که در چند وقت اخیر توانایی‌های او را زیر سؤال برده بودند، پاسخ داد.

رونالدو که شروع فصل جاری برای او به خاطر محرومیت ۵ جلسه‌ای‌اش در رقابت‌های داخلی و پس از آن ناکامی برای گلزنی در لالیگا تلخ آغاز شد، پس از مسابقه‌ای که گل‌های او به پیروزی قاطع کهکشانی کمک کرد، به شبکه «آرتس‌مدیا» گفت: به نظر می‌رسد که من در تمام بازی‌ها دقیقاً‌ باید نشان دهم که چه کسی هستم. من از طرز تفکری که مردم درباره‌ام دارند حیرت می‌کنم. آمار من خودش همه چیز را درباره‌ام می‌گوید؛ اینکه من الگویی از یک بازیکن حرفه‌ای هستم و همیشه با ذهنی باز بازی می‌کنم. انتقادات دارد بدتر می‌شود.

رونالدو ادامه داد: قبل از بازی ما درباره اینکه در دورتموند چگونه باید بازی کنیم تا ببریم حرف زدیم. همان کاری را انجام دادیم که سرمربی خواسته بود. تیم ما فوق‌العاده کار کرد، موقعیت گلزنی ساخت. زدن سه گل در در دورتموند کار آسانی نیست. ما خوب بازی کردیم.

با تمدید شدن قرارداد بازیکنان مانند ایسکو و مارکو آسنسیو، حالا همه منتظر تمدید قرارداد رونالدو هستند، قراردادی که تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها در این خصوص عنوان کرد: سؤال خوبی است. این اتفاقات طبیعتاً رخ می‌دهند اما شاید رئیس باشگاه بهتر از من بتواند به این سؤال جواب بدهد. من خوشحالم و از بازی‌ام لذت می‌برم. مردم هر روز در نقاط مختلف جهان درباره من صحبت می‌کنند. من اما برای فوتبال و خانواده‌ام زندگی می‌کنم نه برای رسانه‌ها. گاهی اوقات این داستان‌ها در پرتغال، اسپانیا و آلمان شکل می‌گیرند. مردم درباره شما حرف می‌زنند چون دارید کارهای بزرگی انجام می‌دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.