یک روزنامه عربستانی مدعی شد مربی و بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با یکی از اعضای نیمکت الهلال درگیر شده و باید از سوی AFC تنبیه و جریمه شوند!

ادعای روزنامه عربستانی: پرسپولیس باید جریمه و تنبیه شود! + عکس

به گزارش قدس آنلاین،  روزنامه سعودی «الریاضیه» عربستان به نقل از منابعی که آنها را موثق خواند، مدعیِ حمله و تعرض مربی و یکی از بازیکنان پرسپولیس به کادر فنی تیم الهلال در فاصله میان دو نیمه دیدار شب گذشته، شد.

این روزنامه سعودی ادعا کرد: مربی و یکی از بازیکنان پرسپولیس در فاصله بین دو نیمه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا، اعضای کادر فنی و اداری الهلال را مورد حمله و تعرض قرار دادند.

این روزنامه در ادامه آورده است: پس از حمله و تعرض پرسپولیسی ها به کادر فنی الهلال، ناظر بازی تمامی اتفاقات رخ داده را ثبت کرد. هیچ نکته ای از اتفاقاتی که بین دو نیمه افتاد از چشمان ناظر مسابقه پنهان نماند و او همه آنچه که از حمله و تعرض پرسپولیس دیده بود، به ثبت رساند.

الریاضیه در پایان گزارش ادعایی خود همچنین عنوان کرده است: پیش بینی می شود به دلیل حرکاتی که در میان دو نیمه بازی شب گذشته از سوی تیم ایرانی مشاهده شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی را برای این تیم ایرانی در نظر بگیرد!

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه شب در ابوظبی به مصاف الهلال رفت و با ۴ گل شکست خورد. دیدار برگشت دو تیم ۲۵ مهرماه در مسقط برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.