یزد- امام جمعه یزد گفت: در بین شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران، شهید حججی به صورت ویژه مورد توجه خداوند متعال قرار گرفته است.

خداوند شهید حججی را در بالاترین مرتبت قرار داد

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به بازگشت پیکر شهید حججی به ایران و تشییع با شکوه این شهید والا مقام، اظهار داشت: شهید حججی از جایگاه بسیار بزرگی برخوردار شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول انقلاب شهدای بسیاری به اسلام تقدیم کرده و جایگاه همه آنها در بهترین جایگاه است، خاطرنشان کرد: در بین شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران، شهید حججی به صورت ویژه مورد توجه خداوند متعال قرار گرفته است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: خداوند متعال به دلیل ویژگی‌هایی که این شهید والا مقام از آن برخوردار بود، شهید حججی را در بالاترین حد و جایگاه برد و الان  همه مردم نام این شهید را می‌برند.

ناصری یزدی به جایگاه شهدا نزد خداوند اشاره کرد و افزود: قطعا این شهید خصوصیت‌های بسیار ویژه‌ای داشته که خداوند تا به این حد وی را بالابرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شهید حججی را حجت خداوند دانسته گفت: اخلاص در عمل، عشق به خدا، احترام ویژه به والدین و بوسیدن دست و پای پدر و مادر از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است شهید حججی داشت و خداوند به همین دلیل وی را بالا برده است.

امام جمعه یزد گفت: هیچ کسی غیر از خدا نمی‌تواند انسان را تا حدی بالا ببرد که تمام مردم کشور به وی احترام بگذارند و همین که انسان تا به این اندازه نزد خداوند ارج و قرب پیدا کند، بالاترین ارزش‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.