سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که روز سه شنبه نخستین پیروزی خود برابر سپاهان را جشن گرفت حالا جنجال تازه ای به راه انداخته است.

جنجال تازه علی کریمی

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی که در هفته هشتم لیگ برتر توانست با نفت به نخستین پیروزی خود در قامت سرمربیگری این تیم دست پیدا کند، امروز با مشکل جدیدی مواجه شده و جنجال تازه ای را اغاز کرده است.

درحالی که به نظر می رسید با بردن سپاهان اوضاع نفت آرام شده و علی کریمی به کارش ادامه خواهد داد، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وی از سمتش استعفا کرده است. جهانیان مالک باشگاه نفت هم این خبر را تایید کرد. 

این در حالی بود که علی کریمی به همراه تیمش تمرین بعد از پیروزی برابر سپاهان را سپری می کرد و با قدرت این موضوع را تکذیب و تاکید کرد که اگر می خواسته استعفا بدهد بعد از بازی با سپاهان این کار را می کرده است. 

با این حال جهانیان مالک نفت گفته است: کریمی قبل از بازی با سپاهان پیامک زد و گفت دیگر پس از بازی با سپاهان به همکاری با باشگاه ادامه نمی‌دهد. در حال مذاکره با چند گزینه خارجی هستیم که با یکی از گزینه‌ها مذاکرات جدی‌تری داشته‌ایم و تا 48 ساعت آینده تکلیف سرمربی جدید تیم مشخص خواهد شد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.