کرج- دبیر هیئت جودو استان البرز گفت: حضور در مسابقات بین المللی قرقیزستان تجربه بین المللی جودوکاران جوان البرزی را دوچندان کرد و برای ادامه راه قهرمانی آنها مفید است.

مسابقات بین المللی قرقیزستان تجربه بین المللی جودوکاران البرز را دوچندان کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس سلگی افزود: این رقابت ها ابتدای ماه جاری با حضور ۸ تیم خارجی از قاره های مختلف در بیشکک برگزار شد و تیم منتخب اعزامی البرز موفق به کسب ۷ مدال شد.

وی افزود: در این رقابت ها تیم پسران ودختران البرز در مجموع صاحب ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شدند و یکی از تیم های خارجی موفق حاضر در مسابقات لقب گرفتند.

دبیر هیئت جودو استان البرز با بیان اینکه نتایج تیمی در این مسابقات محاسبه نمی شد گفت: در بخش بانوان طاهره آذرپیوند به نشان طلا دست یافت، فاطمه برمکی طلایی شد، دنیا آقایی نقره گرفت و محیا اکبری به نشان برنز دست یافت.

وی ادامه داد: در بخش مردان محمد صدیقی در فینال با قبول شکست برابر قهرمان جوانان آسیا صاحب گردن آویز نقره شد، اشکان ترشیزیان بر سکوی دوم ایستاد و مصطفی ملک محمدی نیز به نشان برنز رسید و میلاد احمدی در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در جای هفتم ایستاد.

سلگی با ابراز خرسندی از عملکرد فنی تیم اعزامی البرز گفت: البرز یکی از استان های قهرمان پرور کشور در رشته جودو محسوب می شود وعلیرغم نداشتن سالن اختصاصی این ورزش توانسته نمایندگان زیادی در تیم های ملی داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: حمایت فدراسیون جودو از البرز سبب شده در سال های اخیر این استان به نمایندگی از کشورمان در چندین رویداد بین المللی شرکت کند و همین مساله منجر به رشد فنی جودوکاران البرزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.