سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: قبل از بازی به صورت مکتوب و شفاهی خواسته‌هایم را به باشگاه اعلام کرده بودم و اگر استعفا داده بودم که سر تمرین حاضر نمی‌شدم.

علی کریمی: نمی دانم چرا اصرار دارند من بروم/ استعفا داده بودم سر تمرین نمی آمدم

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که تیم نفت تهران روز گذشته موفق شد سپاهان را شکست دهد اما امروز حمیدرضا جهانیان مالک این باشگاه در گفت‌وگویی اعلام کرد که علی کریمی استعفا کرده و این باشگاه به دنبال مربی خارجی است. از سویی در حالیکه این خبر منتشر شد علی کریمی در تمرین نفت شرکت کرده و خودش هم از انتشار این خبر متعجب شد. 

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص خبر استعفایش اظهار داشت: من بعداز بازی با سپاهان حرف‌هایم را در نشست خبری زدم و اگر تصمیم به استعفا گرفته بودم حتما در حضور خبرنگاران اعلام می‌کردم. قبل از بازی به صورت مکتوب و شفاهی خواسته‌هایم را به باشگاه اعلام کرده بودم و اگر استعفا داده بودم که سر تمرین حاضر نمی‌شدم. 

وی افزود: البته که استعفا دادن اصول و آدابی دارد و باید به صورت مکتوب به باشگاه اعلام شود. در هر صورت هیچ اصراری نداریم و اگر ما را نمی‌خواهند نامه قطع همکاری‌مان را بدهند. قبل از بازی به مالک باشگاه گفته بودم که اگر امکانات و شرایط لازم مهیا نشود نمی‌مانم. حالا چرا این حرف‌ها بعد از اولین بردمان زده شده، باید خودشان پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.