مشاور رئیس انرژی اتمی ایران گفت:برای اقدامات فنآورانه در حوزه انرژی هسته ای که در چارچوب برجام است، اجازه نمی گیریم و از علم روز برای اعتلای کشور استفاده می کنیم.

اقدامات هسته ای ایران در چارچوب برجام برای اعتلای نظام است

به گزارش قدس آنلاین، اصغر زارعان در حاشیه دیدار با استاندار قزوین اظهارداشت: برای تولید علم و دانش و اقدامات افتخار آفرین دیگر در عرصه فنآوری نوین هسته ای در صددیم برای مردم کار کنیم زیرا خود را سرباز انقلاب و نظام  می دانیم وهمه کارها  در این مسیر ات.

وی افزود: سازمان انرژی اتمی متعلق به نظام است و در شرایط کنونی اعتقاد داریم جز با کار نمی توان موفق شد زیرا با شعار نمی توان کشور را اداره کرد و با تلاش شبانه روزی باید منویات رهبری را پیاده کنیم و دین خود را به نظام و شهدا ادا کنیم و سرباز خوئبی برای نظام باشیم.

وی بیان کرد: در فروردین ماه امسال بیش از ۴۲ دستاورد هسته ای ارائه شد و در ۲۰ فروردین سال آینده و در روز ملی فنآوری هسته ای اخبار خوشی برای مردم خواهیم داشت وطرح هایی که  از نظر کیفیت و محتوی بیشتر از امسال است را در مناطق مختلف کشور از جمله در فوردو، نطنز و اراک و استانهای دیگر که هر کدام دستاوردهای ویژه ای است افتتاح خواهیم کرد.

دستاورد هسته ای کشور پیام بین المللی دارد

زارعان تصریح کرد: اقدامات سازمان انرژی اتمی در این عرصه پیام بین الملی دارد و چون همه اقدامات خود را در چارچوب برجام انجام می دهیم لذا برای اقدامات خود از کسی اجازه نمی گیریم و با اقدامات جدید در مسیر اعتلای کشور گام برمی داریم.

سخنان ترامپ مسخره و مضحک است

مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دذر خصوص سخنان رئیس جمهور آمریکا یادآورشد: مطالب ترامپ اراجیف و مضحک و مسخره است و باید گفت این فرد تعادل روانی ندارد و امیدواریم نخبگان آمریکا یک فکری برای جمهوریشان بکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.