کرمان - جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و با همکاری انجمن داستان کرمان، برگزار می شود.

فراخوان جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلام استان کرمان، مهدی محبی کرمانی، رئیس انجمن داستان کرمان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم و به منظور انتقال میراث ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و مستندسازی رشادت های دلاورمردان، زنان و مردان ایران اسلامی، جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش اصلی و آزاد بر پا خواهد شد، که بخش اصلی "داستان کوتاه با موضوع شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم" می باشد و بخش آزاد "داستان کوتاه با موضوع آزاد" را شامل می شود.

 محبی ادامه داد: برای شرکت در این جشنواره هر شرکت کننده می تواند در بخش ویژه و آزاد، دو اثر ارسال کند . تعداد کلمات هر داستان از ٣٠٠٠ کلمه بیشتر نباشد و داستان های ارسالی در کتابی چاپ نشده و در سایر جشنواره ها مقامی به دست نیاورده باشند.

وی همچنین در خصوص شیوه ارسال آثار گفت: آثار باید در قالب فایل word و به نشانی پست الکترونیک انجمن داستان کرمان anjoman.dastan.kerman@gmail.com ارسال شود.

رئیس انجمن داستان کرمان گفت:  آخرین مهلت ارسال برای شرکت در این جشنواره  ١٥ اردیبهشت ماه ١٣٩٧ می باشد و معرفی آثار برگزیده، سوم خردادماه ٩٧ و همزمان با سالروز فتح خرمشهر خواهد بود.

جوایز هر بخش به نفر اول:تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ١٠ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم: لوح تقدیر و ٧/٥٠٠/٠٠٠ریال جایزه نقدی و نفر سوم: لوح تقدیر و ٥/٠٠٠/٠٠٠ ریال جایزه نقدی.

ضمن اینکه آثار برگزیده جشنواره در قالب یک مجموعه مستقل داستان به چاپ می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.