فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی، معیشت و اشتغال‌زایی یک جهاد بسیار مهم و تعیین‌کننده کنار جهاد سیاسی، فرهنگی و امنیتی است که سپاه پاسداران مشغول آن است.

سپاه پاسداران برای بهبود معیشت و اشتغال‌زایی در کشور جهاد می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد علی جعفری امروز در مراسم افتتاح ۳۲۰ مسکن محرومان با مشارکت سپاه و کمیته امداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ضمن عرض تسلیت ایام شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: امیدوارم ما پاسداران وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را که به‌تأسی از انقلاب امام حسین(ع) بوده به‌طور جامع به عمل آوریم و وظایفمان را در قبال این حرکت حسینی به‌خوبی ادا کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات در حال انجام افزود: بیش از هر زمان دیگر مردم و انقلاب ما نیازمند چنین تلاش‌هایی است که امیدواریم با همت، تلاش‌ها و اعتبارات بیشتر بتوانیم این حرکت جهادی آغازشده را ادامه دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم و محرومان را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و محرومان یکی از وظایف مهم سپاه پاسداران است، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ و جهاد و نیز امروز جهاد در عرصه سازندگی و خدمتگزاری به مردم است.

وی گفت: در هر مقطع زمانی باید بدانیم که ارزش جهاد به موضوع همان دوره و عرصه مربوط می‌شود که برای نظام جمهوری اسلامی مهم است.

سردار جعفری عنوان کرد: امروز با توجه به مشکلات کشور، تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، سوء مدیریت‌ها و ضعف مدیریت‌ها در بخش‌های مختلف اجرایی کشور و نیز بیش از همه مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه موضوع خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی، معیشت و اشتغالزایی یک جهاد بسیار مهم و تعیین‌کننده کنار جهاد سیاسی، فرهنگی و امنیتی است که سپاه پاسداران مشغول آن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.