سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره عقد قراداد با این تیم گفت: من همواره منتظر پیشنهاد مهرام بوده ام.

مصطفی هاشمی: تا آخرین لحظات منتظر پیشنهاد مهرام بودم/ بودجه محدودی برای جذب بازیکن داریم

به گزارش قدس آنلاین، سید مصطفی هاشمی در مورد بازگشت به تیم بسکتبال مهرام اظهار داشت:  هیچ وقت دوست نداشتم از مهرام جدا شوم و در آن دو سالی هم که در تیم‌های دیگر مربیگری کردم تا روزهای آخر منتظر مهرام بودم، اما شرایطی رقم خورد که این تیم در لیگ برتر نبود. مهرام باشگاهی است که اتفاقات خوب زیادی را در آن تجربه کرده‌ام و احتیاجی هم نبود که بازار گرمی کنم. در 30 ثانیه به توافق رسیدیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان با نظر شما جذب نشده‌اند و شرایط چگونه خواهد بود، گفت: اتفاقی است که افتاده و اینطور هم نیست که با آنها مخالف باشم. بیشتر آنها مدنظر خود من هم بودند. 2 هفته فرصت کمی برای آماده سازی تیم است، اما یا نباید قبول می‌کردم یا حالا که قبول کرده‌ام نباید بهانه بیاوریم. یک تیم با فاصله زیادی نسبت به سایر تیم‌ها بازیکن جذب کرده، اما ما باید جاه طلبی‌مان را حفظ کنیم و بچه‌ها با انگیزه و تلاش زیادی در بازی ها حاضر شوند.

سرمربی مهرام در مورد اینکه در طول فصل به چه مقامی فکر می‌کنید، گفت: در ورزش نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و اینکه شما با هر تیمی که وارد میدان می‌شوید تلاش‌تان برای برد باشد، شرط کافی است. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که برد و باخت مهم نیست و مهم این است که در زمین تمام تلاش‌تان را انجام دهید تا وقتی که بازی تمام شد، حسرت نخورید.

به نقل از فارس، هاشمی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی هم جذب می‌کنید یا خیر، گفت: باشگاه بودجه محدودی برای این فصل دارد و طبق آن باید یار بگیریم، اما مطمئنا مدیران مهرام با مدیریت خوب چیزی برای تیم کم نمی‌گذارند و تلاش می‌کنیم خارجی خوبی جذب کنیم.

وی در مورد دستیارانش گفت: به زودی اعضای کادرفنی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.