باشت- گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان باشت در حسینیه عاشقان ثارالله شهر باشت برگزار شد.

گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در باشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان باشت ظهر امروز با حضور فرماندار باشت، فرمانده سپاه باشت، فرمانده نیروی انتظامی، امام جمعه موقت، فرماندهان دوران دفاع مقدس ،مسئولان و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد.

جلال محمدپور از فرماندهان یادگاران دفاع مقدس ضمن اشاره به سختی از امام خمینی(ره) گفت: محرم و صفر را زنده نگه داریم که هرچه داریم از برکات محرم و صفر بوده که اسلام را نگه داشته است.

وی افزود: اگر امروز بعد از سال ها عشق به دفاع مقدس داریم نتیجه این است که دفاع مقدس ما آغشته به فرهنگ عاشورا است.

محمدپور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ۸سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا از ما انتظار دارند که یاد و فداکاری های آنها را فراموش نکردیم.

وی گفت: باید در پیشگاه خدا میگوییم ما هرچه داریم از فداکاری،مردانگی، رشادت های مردم عزیزمان داریم،اگر امروز با خیال راحت دولت پروژه ها را افتتاح میکند و زنگ مدارس را به صدا درمی آورند درصورتی در کشورهای همسایه ما مدارس و دانشگاه های آنها در دست نیروهای دفاع از سرزمین است.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروزه ما مدیون خون شهدا هستیم، مدیون کسانی هستیم که دور از خانواده زخم خوردند و شکنجه شدند کسانی که آسایش نداشتند.

حاج جلال محمدپور عنوان کرد: بچه هایی هستند که دوست دارند پدر و مادر آنها دستشان را بگیرند و به مدرسه بیاورند ولی پدر و مادر ندارند و شهید شدند.اقتدار و عزتی که کشور ما دارد در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و این از فرهنگ عاشورایی در کشور ماست.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: مردم باشت به اندازه خودشان همت کردند و نیرو به جبهه های جنگ فرستادند.کسانی از باشت با لباس بنایی راهی جبهه حق علیه باطل شدند . خسرو بابویی با لباس بنایی به جبهه جنگ رفته و از کشور دفاع کرد،از این فداکاری ها در جنگ بسیار زیاد بوده و هست.

وی افزود: این افراد با خدا معامله کردند و نمیدانستند زنده برمی گردند یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.