اصفهان- امروز پیکر پاک و مطهر شهید محسن حججی در میدان فرودگاه بدر اصفهان مورد استقبال مردم شهید پرور اصفهان قرار گرفت.

بوی کربلا در میدان امام اصفهان به مشام می رسد/ نجواهای عاشقانه با شهید حججی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم استان اصفهان امروز و در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) میزبان مسافر  دلده ای هستند که خالصانه پای در راه دفاع از حریم اهل بیت گذاشت و در این راه سر داد.

ساعاتی پیش پیکر پاک این شهید وارد فرودگاه بدر اصفهان شد و مورد استقبال مسئولان، فرماندهان ارشد استان و خانواده های شهدا قرار گرفت.

خانواده شهدای مدافع حرم در فرودگاه بدر سپاه به استقبال این شهید و خانواده بزرگوار او آمدند و دسته های گل نثار پیکر بی سر شهید محسن حججی کردند.

مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا در حسینیه فرودگاه برگزار شد و پیکر پاک این شهید والامقام ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برای مراسم وداع وارد میدان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) شد.

در روز تجلیل ملی از شهید سرافراز، مردم شهید پرور اصفهان از ساعت ها پیش به میدان امام (ره) آمدند تا میزبان شهیدی باشند که خالصانه در راه دفاع از حق شتافت.

در حال حاضر مراسم مداحی در میدان امام برگزار و تا دقایقی دیگر سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب سخنرانی خواهد کرد. 

شهید محسن حججی با شهادت خود یک ملت را سربلند کرد؛ بی شک این اولین و آخرین باری نیست که مردم این مرز و بوم جگر گوشه هایشان را در راه اسلام فدا می کنند.

ساعت ۸ صبح فردا در شهر نجف آباد  مراسم تشییع و خاکسپاری انجام می شود؛ نجف آباد به خود می بالد چون گل بی سر سرباز حرم می آید. 

مسئول کمیته های مردم نهاد ستاد تشییع شهید حججی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در حال حاضر مردم نجف آباد برای پذیرایی از میهمانان آمادگی کامل دارند و در این راستا ۵۰ موکب و بیش از ۱۵۰ منزل در مسیر تشییع شهید فعالیت خود را برای پذیرایی شرکت کنندگان در مراسم آغاز کرده اند.

شهید حججی ها مدافع اسلام و فرهنگ شیعه هند مدافع امنیت و آرامش ما هستند، مدافع مرزهای کشور هستند.

امروز کلمات نمی تواند همه عمق و ژرفای صحنه های زیبای میدان امام خمینی را توصیف کند.

علی حججی تو تنها نیستی همه مردم زن و مرد وپیر و جوان امروز آمدند تا بگویند:« علی جان ما در کنار تو هستیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.