اصفهان- دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: شهید حججی محصول پیوند مکتب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت است، شهید حججی حجت خدا در مقابل چشم همگان و سرباز حسین بن علی(ع)، زینب کبری(س) و سربازی از سربازان امام زمان(عج) بود که در مقابل یزیدیان زمان و برای دفاع از حریم حضرت زینب کبری جان خود را تقدیم کرد.

ملت ایران حامیان تروریست را به خاک ذلت خواهند کشاند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی عصر چهارشنبه در مراسم وداع باشکوه مردم اصفهان با پیکر پاک و مطهر شهید محسن حججی که در میدان حضرت امام خمینی(ره)  اصفهان برگزار شد، افزود: دشمنان احمق و نادان و ضعیف فکر می کردند که با بریدن سر شهید حججی ملت ما می ترسند و از اعزام فرزندانشان برای مستشاری نظامی عقب می کشد، اما هم اکنون ببینند که با شهادت امثال محسن حججی و ۳۰ شهید مدافع حرمی که از استان اصفهان رفته اند، صد ها هزار جوان قهرمان آماده مبارزه با دشمنان خبیث حسین بن علی(ع) و زینب کبری(س)  هستند.

وی ادامه داد: خون پاک پاسدار شهید حججی رودخانه ای از احساسات و عواطف و روحیه ظلم ستیزی را در جامعه ما جاری ساخت و ملت ما را برای ایستادگی در جبهه مقاومت اسلامی منطقه استوار تر ساخت.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه شهید حججی نماد و نماینده نسل دوم انقلاب اسلامی و نمونه ای از هزاران جوان مومن و انقلابی مردم مجاهد ایران است که در مقابل تهدیدات و خطرات همچون کوه پر صلابت و آرام و شجاع تا لحظه شهادت ایستاده بود، تصریح کرد: تا زمانی که شور عاشورای حسینی در جامعه ما چنین حماسه سازی می کند و چنان فرزندانی را تربیت می کند، ترس بر دل دشمنان جاری خواهد بود.

وی گفت: درود خدا بر پدر، مادر و همسر شهید محسن حججی، اینچنین مادرانی که در دامن پر از مهر و محبت ایمان خود جوان ۲۶ ساله ای همچون حججی را عازم جبهه ها می کنند.

سردار صفوی، شهید حججی را محصول پیوند مکتب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت خواند و اظهارکرد: شهید حججی حجت خدا در مقابل چشم همگان و سرباز حسین بن علی(ع)، زینب کبری(س) و سربازی از سربازان امام زمان(عج) بود که در مقابل یزیدیان زمان و برای دفاع از حریم حضرت زینب کبری جان خود را تقدیم کرد.

وی تاکید کرد: حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم در جبهه مقاومت اسلامی درسی و سندی از تکامل معنوی و حماسی فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی است.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: به برکت خون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم، از شهدای حزب الله لبنان گرفته تا شهدای پاکستانی و افغانی گرفته، بساط جهنمی داعش در سوریه و عراق برچیده شد و نوبت به حامیان اصلی آنها رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران حامیان تروریست ها را به خاک ذلت خواهند کشاند، گفت: شهید محسن حججی فرزند شجاع و دلیر نجف آباد اصفهان پرچم برافراشته ای در تاریخ حماسه آفرینی ملت ایران شد، خورشید درخشانی از عظمت فرهنگ، شجاعت و تمدن نوین اسلام که تا ابد راه را بر ملت های اسلامی سوریه، یمن و عراق می گشاید.

سردار صفوی یادآور شد: مردم هوشمند اصفهان، زنان، مردان و جوانان اصفهان به یاد می آورید جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) را که فرمودند:«راه قدس از کربلا می گذرد»، دیروز ۲۳ هزار شهید استان اصفهان در ۸ سال دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد و هم اکنون شهدای مدافع حرم نسل دوم وسوم انقلاب اسلامی هستند که در عمق بخشیدن به دفاع استراتژیک ایران در مقابل دشمن صهیونیستی و رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی در حال مقاومت هستند و به حول و قوه الهی راه قدس را باز خواهند کرد.

وی اظهارکرد: امروز حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در میدان امام حسین(ع) تهران و بوسه بر پیکر بی سر این شهید، علاقمندی و ارادت خاص ایشان به فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب را نشان داد.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: صهیونیست ها، امریکایی ها و حامیان منطقه ای آنها پس از شکست داعش، با همه پرسی استقلال کردستان عراق به دنبال توطئه ای جدید هستند، اما این دولت و ملت عراق، پارلمان و نیروهای مسلح عراق هستند که باید در مقابل توطئه جداسازی و تجزیه عراق را با قاطعت  برخورد کنند و نگذارند سرزمین یکپارچه عراق تجزیه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.