لنده- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان لنده گفت: با کسانی که بخواهند نظم و امنیت مراسمات عزاداری و سوگواری سید وسالارشهیدان را در این شهرستان برهم بزنند برخورد قاطع خواهدشد.

مخلان نظم و امنیت در ماه محرم مجازات می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تسلیت ایام جانسوز شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: آنچه که در دفاع مقدس عاملی برای پیروزی رزمندگان ما بود تمسک جستن به نهضت همیشه ماندگار عاشورا است.

وی افزود: عاشورا فرهنگی ماندگار برای آزادی خواهی و مبارزه بی امان با ظلم و ستم است و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با الگو گیری از این فرهنگ آنان ثابت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: هیئت ها و دستجات عزاداری ضمن رعایت قوانین و مقررات نسبت به حرمت نگهداشتن این ایام دقت لازم را داشته باشند.

وی تاکیدکرد: با کسانی که بخواهند نظم و امنیت مراسمات عزاداری و سوگواری سید وسالارشهیدان را در این شهرستان برهم بزنند برخورد قاطع خواهدشد.

سعادتیان اظهارکرد: ایجاد نظم و امنیت و همکاری با ماموران نیروی انتظامی از وظایف مسئولان و هیئت امنای هیئت های عزاداری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده خاطر نشان کرد: برقرای نظم و امنیت در هیئت های عزاداری از مهمترین وظیفه عوامل نظامی و انتظامی است و تا کنون نیز مسئولان هیئت های عزاداری نسبت به این امر رضایت کامل داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.