گیلان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید بر اینکه پوشش مشکی عابران در ماه محرم سطح دید در معابر را کاهش می‌دهد، گفت: لازم است رانندگان با دقت و حوصله بیشتری رانندگی نمایند و در هنگام مواجه با هیئت‌ها کاملا توقف نموده و بعد از حرکت عزاداران به حرکت خود ادامه دهند.

لزوم توجه و دقت رانندگان در هنگام مواجه با هیئت‌های عزاداری

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای تامین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری ماه محرم، جلسات منظمی با مسئولین حسینیه‌ها و مساجد برگزار کرده است، اظهار کرد: پلیس آموزش‌های لازم را برای رعایت موارد قانونی در این ماه به مردم داده است.  

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به اینکه نصب هرگونه داربست و تکایا در معابر عمومی نباید موجب مسدود شدن معابر و کندی عبور و مرور شود، تصریح کرد: پلیس تلاش می‌کند تا بستر مناسبی برای برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در سطح شهرها فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه پوشش مشکی عابران در ماه محرم سطح دید در معابر را کاهش می‌دهد، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان با دقت و حوصله بیشتری رانندگی نمایند و در هنگام مواجه با هیئت‌ها کاملا توقف نموده و بعد از حرکت عزاداران به حرکت خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه بر اساس ماده ۲۰۷ آئین نامه راهنمایی و رانندگی اگر نوشته یا گل مالی کردن خودرو باعث کاهش دید راننده شود یا پلاک وسیله نقلیه را مخدوش کند پلیس برابر قوانین با آن برخورد خواهد کرد، از تمامی شهروندان خواست در این ایام همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا در عین اجرای باشکوه مراسم‌های عزاداری، نظم قابل قبولی نیز در معابر حاکم باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.