لنده- احزاب و گروه های سیاسی شهرستان لنده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدا با آنان تجدید میثاق کردند.

میثاق احزاب سیاسی با شهدا در شهرستان لنده

به گزارشقدس آنلاین، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از احزاب و گروه های سیاسی شهرستان لنده با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آنان تجدید میثاق کردند. بزمیان مسئول حزب کارگزان شهرستان لنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت و حماسه های شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد. وی تاکیدکرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون و مرهون فداکارهای و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس است. مسئول حزب کارگزان لنده تصریح کرد: احزاب و گروه های سیاسی کشور ضمن اعلام همبستگی با نیروهای مسلح بیعت خود را باآرمان های انقلاب اعلام می دارد و یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی می داریم. انتهای پیام/م75"> قدس آنلاین، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از احزاب و گروه های سیاسی شهرستان لنده با حضور در گلزار شهدای این شهرستان  با شهدای والا مقام این شهرستان تجدید میثاق کردند.

بزمیان مسئول حزب کارگزان شهرستان لنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت و حماسه های شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی تاکیدکرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون و مرهون فداکاری و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول حزب کارگزان لنده تصریح کرد: احزاب و گروه های سیاسی کشور ضمن اعلام همبستگی با نیروهای مسلح بیعت خود را با آرمان های انقلاب اعلام می دارد و یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی می دارد.

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/28/4/769689.jpg

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/28/4/769691.jpg

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/28/4/769687.jpg

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.