مشهد- مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال شاهد تردد ۱۱ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۳۹ نفر در پایانه‌های مشهد بوده‌ایم.

تردد بیش از ۱۱.۵ میلیون مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد

به گزارش قدس آنلاین از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید علی حسینی درخصوص میزان تردد مسافر اظهار داشت: تردد مسافران در پایانه‌های مشهد در ۶ ماهه نخست امسال، ۱۱ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۳۹ نفر بوده که این سفرها از طریق ۶۰۰ هزار و ۳۲۴ وسیله نقلیه شامل ۳۱۸ هزار و ۸۸۲ دستگاه اتوبوس، ۱۹۱ هزار و ۸۲۷ مینی‌بوس و ۸۹ هزار و ۶۱۵ دستگاه سواری به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۵ میلیون و ۷۳۳ و هزار ۸۹۸ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد وارد شهر مشهد شدند که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۸۴۶ نفر با مینی‌بوس، ۱۷۸ هزار و ۶۰۶ نفر با سواری و ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۶۶ نفر از طریق اتوبوس وارد شهر مشهد شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در مدت مذکور، ۵ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۴۱ نفر نیز از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد از شهر خارج شدند که از این تعداد یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۳۸ نفر با مینی‌بوس،۱۸۱ هزار و ۳۳۲ نفر با سواری و ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۷۱ نفر از طریق اتوبوس از مشهد خارج شده‌اند.

حسینی یادآور شد: به‌طور کلی ۱۱ میلیون ۵۵۵ هزار و ۱۳۹ نفر تردد در پایانه‌های مشهد ثبت شده که ۲ میلیون ۸۱۶ هزار و ۹۸۴ نفر با مینی‌بوس، ۸ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۱۷ نفر با اتوبوس و ۳۵۹ هزار ۹۳۸ نفر با سواری از طریق پایانه مسافربری امام رضا (ع)، پایانه معراج، پایانه راه ابریشم، شرکت‌های سواری کرایه پایانه امام رضا (ع)، ایستگاه میثاق، ایستگاه حافظ و ایستگاه کلات سفرهای خود را به انجام رسانده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.