شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر تقویت و حمایت از فعالیت شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای اداره بهتر امور شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

واگذاری امور ۱۸ شهرک صنعتی فارس به بخش خصوصی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در دیدار اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با اشاره به واگذاری ۱۸ شهرک صنعتی در استان فارس به شرکت‌های خدماتی گفت: این شرکت‌ها به‌عنوان بازوی اصلی بخش دولتی نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی بر عهده‌دارند.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت‌مدیره این شرکت‌های خدماتی به‌عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در راستای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

این مقام مسؤول هدف اصلی شکل‌گیری شرکت‌های خدماتی را ایجاد بستر مناسب برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد.

فتوحی بابیان اینکه برای اداره بهتر شهرک‌های صنعتی و ارائه خدمات مناسب به صنعتگران توسط شرکت‌های خدماتی، بر روند فعالیت این شرکت‌ها نظارت عالیه خواهد شد، مطرح کرد: باید شرایط را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با تعامل و همکاری با یکدیگر مشکلات شهرک‌های صنعتی را به حداقل برسانیم.

وی از برنامه‌ریزی به‌منظور الکترونیکی کردن ثبت درخواست‌ها و ارائه برخی خدمات به‌صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: در این زمینه کارگروهی تشکیل‌شده است تا از ظرفیت‌های الکترونیکی و فضای مجازی، در امور صنعتگران تسهیل و نیازی به مراجعه حضوری آن‌ها نباشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود محدودیت‌ها در اعتبارات تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای اختصاص عادلانه اعتبارات به‌منظور حمایت از شرکت‌های خدماتی، انجام خواهیم داد و در این زمینه تخصیص اعتبارات بر اساس عدالت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود خواهد بود.

فتوحی با اشاره به تحویل برخی تأسیسات در شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی، ادامه داد: نگهداری صحیح و اصولی این تأسیسات زیربنایی که با هزینه و سرمایه‌گذاری بالایی ایجاد و راه‌اندازی شده‌ از تکالیفی است که باید نهایت دقت انجام شود.

مدیرعامل شرکت‌ خدماتی شهرک‌ صنعتی بزرگ شیراز نیز با اشاره به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مشکلات شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: اعضای هیئت‌مدیره این شهرک صنعتی آماده همکاری و تعامل با مجموعه مدیریتی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به صنعتگران هستند.

جواد باصری بابیان اینکه بیش از نیمی از واحدهای صنعتی استان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر هستند این شهرک صنعتی را ویترین بخش صنعت استان دانست و خواستار رفع برخی مشکلات آن شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.