کرمان - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقان دستگیر شده به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمان اعتراف کردند.

دوسارق محتویات داخل خودرو در شهر کرمان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمان، با توجه به حساسیت موضوع ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت کلانتری های ۱۵ و ۲۱  این فرماندهی دستگیری سارق یا سارقان را با تحقیقات گسترده ای در  دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران انتظامی با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان سرانجام موفق شدند دو سارق را دستگیر و آنان را برای تحقیقات بیشتر به  مقرهای انتظامی دلالت دهند.

وی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های ماموران تخصصی این کلانتری ها به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ روانبخش گفت: متاسفانه در اثر کم توجهی برخی از شهروندان و رها کردن وسایل در داخل خودرو یا عدم استفاده از تجهیزات ایمنی شاهد وقوع برخی جرائم از سوی سارقان بویژه سرقت داخل خودرو هستیم که امیدواریم همشهریان توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به مردم توصیه کرد: از نصب تزئینات گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنند، لوازم با ارزش خود را روی صندلی های خودرو رها نکنند و حتی الامکان، خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.