رشت-فرمانده ناوگان شمال نیروی ‌دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگروه صلح و دوستی کشور قزاقستان در بندرانزلی پهلو گرفت گفت: هدف از ایجاد این تعاملات برقراری و تداوم صلح و دوستی در حوزه دریای خزر است.

سفر ناوگروه قزاقستان به ایران در راستای تداوم صلح و دوستی است

به گزارش قدس آنلاین، دریادار دوم احمدرضا باقری صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور افزایش تعاملات با کشورهای حوزه دریای خزر سالانه ناوگروه‌های متعددی به کشورهای حاشیه دریای خزر اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای حاشیه دریای خزر در پاسخ به اعزام ناوگروه‌های صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوگروه‌های خود را به این کشور اعزام می‌کنند گفت: نخستین ناوگروه صلح و دوستی کشور قزاقستان در بندرانزلی پهلو گرفت.

فرمانده ناوگان شمال نیروی ‌دریایی ارتش با تاکید بر اینکه سفر این ناوگروه در پاسخ به سفر ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فروردین ماه امسال به بندر اکتائو قزاقستان انجام شد تصریح کرد: روند تعاملات با این کشور افزایش می‌یابد.

دریادار باقری با اشاره به اینکه این سفر به‌منظور افزایش تعاملات فرهنگی، نظامی، اقتصادی و سیاسی بین دو کشور انجام می‌شود خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این تعاملات برقراری و تداوم صلح و دوستی در حوزه دریای خزر است.

وی با بیان اینکه فروردین ماه امسال ناوگروه صلح و دوستی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر اکتائو قزاقستان مورد استقبال رسمی ارتش نیروی دریایی کشور قزاقستان قرار گرفت افزود: امید است در سایه این سفرها ارتباطات خوب کشور را در حوزه‌های مختلف گسترش دهیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.