خرم‎آباد- استاندار لرستان گفت: برای تحقق اهداف تعیین شده ریسک پذیری بایستی در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

ریسک پذیری در اولویت کاری مدیران باشد

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین، سیدموسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری، امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: هدف از شرکت در مراسمات عزاداری مطالعه فلسفه و هدف قیام امام حسین(ع) است.

استاندار لرستان با اشاره این‏که دلایل مختلفی برای قیام امام حسین(ع) وجود دارد، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هدف و ارزش در قیام آن امام همام امر به معروف و نهی از منکر بود و امام بود که به این اصل بها بخشید و ارزش آن‌ را افزایش داد.

خادمی همه را به عنوان یک نظام واحد و تحت حاکمیت جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: همه نظام برای رسیدن به یک هدف واحد کار خود را انجام می‌دهند و هر کدام مکمل دیگری هستند.

وی با بیان این‏که در این سیستم حاکمیتی ارتباط بین تمامی اعضا ارگانیک است، افزود: بنابراین اگرقطعه‌ای کار نکند مابقی قطعات نیز از کارآیی خود را از دست خواهند داد.

استاندار لرستان اضافه نمود: اگر این نگاه سیستمی برقرار شود اولین خروجی آن ایجاد همدلی، انسجام و همکاری است.

خادمی در ادامه با اعلام این‏که مدیران در تمام‌ مسائل استان مسئول بوده و باید احساس مسئولیت در برابر تمامی مسائل استان حاکم شود به حذف نگاه بخشی و داشتن نگاه جمعی تأکید کرد.

استاندار لرستان با اشاره به این‏که با وجود حجم زیاد مشکلات و منابع کم با همکاری ذینفعان مشکلات حل شده و اهداف محقق می‏شوند، بیان کرد: برای برون رفت از مسائل و مشکلات پیش‏ رو جز تعامل و همکاری راه دیگری نداریم و این امر سیاست کاری ماست.

 خادمی با تأکید بر این‏که یکی از مهم‌ترین وظایف ما بهبود فضای کسب و کار و حمایت سرمایه‌گذار، رفع موانع و تسهیل سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: البته در این زمینه با نهایت احترام متقابل بایستی دست به دست هم دهیم تا این مقوله در بین مردم و مسئولین ترویج و تشویق شود.

استاندار لرستان یادآور شد: سرمایه‌گذار وقتی وارد شهری می‌شود همه باید از او حمایت کنند تا تشویق شود.

خادمی با اشاره به تلاش دستگاه‌ها برای جذب منابع ملی عنوان لرستان را استانی پهناور و البته منابع مالی کم دانست و افزود: در همین راستا راهی نداریم جز اینکه از ۸۰ درصد بودجه جاری سهم خود را بگیریم و هر دستگاه موظف است سهم استان را از این بودجه جذب نماید.

استاندار لرستان با بیان این‏که ریسکپذیری باید در اولویت کاری مدیران باشد، تأکید کرد: مدیر نباید ترسو باشد چرا که ریسک‏پذیری و اتخاذ تصمیمات بزرگ لازم است تا با احقاق حقوق مردم به اهداف تعیین شده خود برسیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.