شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شهید حججی آنچه را که از کربلا آموخته بود، آنچه را که دوران دفاع مقدس شناخته و آموخته بود به منصه ظهور گذاشت که همه جهانیان مبهوت عظمت و بزرگی شخصیت وی هستند.

شهید حججی آنچه را که از کربلا آموخت به منصه ظهور گذاشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام عصر پنجشنبه در مراسم مهمانی لاله ها غبارروبی و گلباران گلزار شهدای شهرکرد گفت: آنچه شهدای ما از رویداد عظیم کربلا آموختند در طول هشت سال دفاع مقدس به عرصه آوردند و در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام نکونام افزود: در شرایطی که باز هم ایام سوگواری محرم و هفته دفاع مقدس متقارن شده با یک نمونه عینی و کاملا مجسم به نام شهید حججی روبرو می شویم که نمونه ای کامل از یک انسان مخلص، باخدا، فداکار و دین شناخته بود.

نکونام با اشاره به اینکه زبان از بیان حقایق این شهید بزرگ و عظمتی که وی خلق کرد قاصر است افزود: شهید حججی آنچه را که از کربلا آموخته بود، آنچه را که دوران دفاع مقدس شناخته و آموخته بود به منصه ظهور گذاشت که همه جهانیان مبهوت عظمت و بزرگی شخصیت وی هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد:این روزها می بینیم که شهادت، شهید حججی چه تحول و انقلابی در دل ها بوجود آورده و باعث شده تمامی قدرت های غرب و مستکبران انگشت به دهان بمانند.

وی با اشاره به خصایص اخلاقی شهید حججی گفت: اخلاص دریاگونه، روحیه انقلابی، بصیرت، عبودیتش در نزد پرودگار، دین شناسی حقیقی، خداشناسی واقعی از جمله ویژگی های اخلاقی این شهید بود.

نکونام گفت: یکی از ویژگی های مهم این شهید بندگی خالصانه وی بود و جایگاهی که این شهید امروز بدست آورده است حاصل یک شب نه بلکه حاصل یک عمر عبادت و خدمت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به عشق پروردگار به بندگان افزود: شهید حججی که تا مدتی قبل ناشناخته بود به یکباره اینگونه جهانی می شود و عامل ایجاد تحولی عظیم در میان همگان می شود و چنان برکتی خداوند به خون این شهید و بوجود او می دهد که قابل بیان نیست.

حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری چنان  جوان های با اخلاص  را تربیت کردند که از میان آن ها شهید حججی ها بیرون می آیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.