دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران در هفته هشتم لیگ برتر با برتری تیم تهرانی به پایان رسید.

ادامه تیره روزی های میثاقیان/ سیاه جامگان در مشهد به پیکان باخت

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال شامگاه امروز پنجشنبه تیم های فوتبال سیاه جامگان و پیکان در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان بازی برتری ۲ بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

در این دیدار که با استقبال سرد هواداران مشهدی همراه بود، مهدی شیری در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی نخستین گل تیم پیکان را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری تیم مهمان به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم و در حالی که اکبر میثاقیان تلاش کرد با به میدان فرستاد یرکوویچ خط حمله تیمش را تقویت کند و به گل تساوی دست پیدا کنند، سیف اللهی بازیکن سیاه جامگان در دقیقه ۵۳ و در کمتر از پنج دقیقه دو کارت زرد بی مورد از داور دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

البته امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پیکان در دقیقه ۵۸ کار بازیکن حریف را تکرار کرد و با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا دو تیم ۱۰ نفره به گارشان ادامه دهند. 

درحالی که سیاه جامگان برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد این پیکان بود که در ضد حمله موفق شد توسط افرانگ دافه در دقیقه ۷۳ به گل دوم دست پیدا کرد. 

تیم فوتبال پیکان با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر تا رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. سیاه جامگان هم ۷ امتیاز باقی ماند و در رده دوازدهم قرار گرفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.