یاسوج- آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار این استان در مراکز شهر ها برگزار شد.

استقبال از پیکر شهید حججی به غرب فهماند که نور خدا خامو.ش شدنی نیست

حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام اظهار کرد: برخلاف برخی که می خواهند عاشورا را به یک حادثه تنزیل دهند،برخی از درس های این مکتب که باید شیعه همیشه مورد توجه قرار دهد این است که عاشورا به ما آموخت  پرچم مقاومت،مبارزه ،انقلاب،ایثار و اخلاص در همیشه تاریخ باید بلند نگه داشته شود.

حجت الاسلام افشار با تاکید بر این مطلب که فرجام نیک برای اهل تقواست،گفت: وعده الهی است که نور خدا  خاموش شدنی نیست و این وعده برای همه پیروان امام حسین ( ع) است که دیدیم تشییع جنازه جوان رهرو راه حسینی شهید حججی را چه استقبال عظیمی از این سرباز بی سر حسینی کردند.

امام جمعه چرام،گفت: معیار حق شاخص ها هستند نه افراد و اشخاص،کسانی که در آبان 58 لانه جاسوسی را فتح کردند امام راحل آن حرکت راانقلاب دوم نامید اما بعدها برخی این انقلابیون پشیمان شدند،این افراد ملاک نیستند.
وی افزود: تحلیل سیاسی داشته باشیم چون دین داری منهای بصیرت عامل گمراهی است گریه بر امام حسین و جلسه روضه تشکیل دادن بدون  اعلان برائت از فتنه ۸۸ وهتاکان پرچم حسینی نشانگر نفاق است گریه بر امام حسین  اما بدون موضع گیری در فتنه ۸۸ و ساکت فتنه بودن مثل سعد ابن ابی وقاص ها استکه امام علی در حق او فرمود خذلوا الحق حق را پایمال کرد.

سودجویان بازار در ماه محرم مجازات شوند

سیدفرج الله پژمان درخطبه های این هفته شهرسرفاریاب گفت: سرداران رشیداسلام که شهید شدند هنوز یادشان باقی است و تا ابد باقی خواهد ماند چون به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند.

امام جمعه سرفاریاب به موضوع استقلال کردستان عراق اشاره کرد و گفت: حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قبلا هم از این حمایت ها از جبهه النصره، داعش و طالبان کردند، اما دیدید چگونه شکست خوردند و پا پس کشیدند.

پژمان تاکیدکرد:موضوع آمریکا دوگانه و خطرناک است و مردم و مسولین اقلیم کردستان باید درک کنند و بدانند در فضای بین المللی کاملا تنها هستند و هیچ حامی ندارند.

امام جمعه سرفاریاب نسبت به وضع بازار در ایام محرم ابراز ناراحتی کرد و عنوان کرد: به خاطر سوءاستفاده برخی از بازاریان که اجناس خود را در این ایام معنوی محرم چند برابر و با قیمت گران به مردم می فروشند و این یک خیانت است و مسولین مربوطه نظارت کنند و برخورد لازم را با متخلفان انجام دهند.

خون «حججی‌ها» آمریکا را سرافکنده کرده است
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت گفت: صحنه کربلا صحنه عبودیت و تسلیم بودن کامل یک انسان با تمام آن شکوهی که دارد در مقابل خداوند خود است.

حسینی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره ژنتیک در دهدشت تاکید کرد: مشاوره و آزمایش ژنتیک بسیار مهم و ضروری بود که در بهزیستی شهرستان راه‌اندازی شده است و همه دوستان به این قضیه مهم اهمیت دهند.

خطیب نماز جمعه دهدشت، افزود: روز تجلیل از اسرا و مفقودین در پیش است است که باید از این عزیزان قدردانی کرد چرا که ما امنیت و آرامش خود را مدیون این عزیزان هستیم.

حسینی با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: به برکت خون این شهدا امروز آمریکا سر به زیر و سرافکنده است.

همه‌پرسی استقلال «کردستان» تاکتیک جدید امریکا برای بحران‌سازی است

حجت‌الاسلام مصباح نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر سی سخت با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش، اظهار کرد: تقارن ایام محرم الحرام و شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصباح نژاد به همه پرسی کردستان عراق اشاره کرد و افزود: همه پرسی استقلال اقلیم کردستان، تاکتیک جدید آمریکا برای بحران سازی در عراق و زمینه سازی برای تحکیم حضور نظامی آمریکا و افزایش مداخله‌گری این کشور در فضای پسا داعش است.

وی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران، ادامه داد: سخنان آقای ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بسیار سخیف و از زبان یک آدم سبک‌مغز، جنگ‌طلب، دروغ‌گو و فریب‌کار بیان شد.

امام جمعه سی‌سخت رئیس جمهور آمریکا را فردی عصبانی و پدیده‌ای جدید دانست که محبوبیتش در کشور خودش نیز از درصد کمی برخوردار است.

شورای شهر دیشموک هر چه زودتر شهردار را انتخاب کنند

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک گفت: کثرت کلام و اصرار به گناه باعث از بین رفتن حیاء می شود.

حجت الاسلام راوند بیان کرد: دست رژیم صهیونیستی در اجرای همه پرسی جداسازی کردستان از عراق، نهفته است.

امام جمعه دیشموک اذعان کرد: با وجود اینکه؛ این همه پرسی با قانون اساسی عراق همخوانی ندارد و مخالف صریح قانونی است، این همه پرسی انجام گرفت.

حجت الاسلام راوند  گفت: تقویت دیدگاه مشروعیت جداسازی اقوام از کشورها باعث توجه دیگر مناطق به این امر، خواهد شد.

امام جمعه دیشموک تشریح کرد: صهیونیست ها دنبال تضعیف استقلال کشورها هستند.

حجت الاسلام راوند بیان کرد: همانطوری که رهبر نیز فرمود، اخلاص باعث بالا رفتن رتبه و فضیلت می شود و اخلاص شهید حججی بر همگان متجلی بوده است.

امام جمعه دیشموک ضمن تذکر جدی به شورای شهر دیشموک، گفت: شورای شهر از ضایع کردن فرصت پرهیز کرده و تا یک هفته دیگر  شهردار دیشموک را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.