رشتخوار -امام جمعه رشتخوار نیروی انتظامی را حافظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست گفت: نبود امنیت سبب ایجاد آسیب در جامعه می شود.

امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد طیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشتخوار با عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، و با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه استکبار برای پیاده کردن اهداف خود در منطقه و کشور  به دنبال نا امنی  است گفت: امنیت کنونی ما مدیون رشادت غیور مردانی است که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند.
حجت الاسلام طیبی ادامه داد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم شهرستان رشتخوار باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند.
وی در ادامه سخنانش با تقدیر از ملت ایران برای حضور بی نظیر در تشیع پر شور و باشکوه  محسین حججی شهید مدافع حرم در کشور مان گفت:شهید حججی میوه شیرین هیات های عزا داری آقا عبا عبدالله لحسین ع بوده است.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به حضور معنا دار رهبری در ابتدا صبح تشیع شهید حججی افزود:  همه شهدا پیش خداوند متعال عزیزند؛ لکن یک خصوصیتی در شهید محسین حججی وجود داشته، که  به این‌گونه شهادتش موجب شده خداوند متعال نام شهید رابلند کند.

حجت الاسلام طیبی با اشاره به موضوع همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: در این  اقدام رد پای امریکا و  اسرائیل وجود دارد و حتی سازمان ملل که مدعی دفاع از حقوق بشر را دارد ودر برابر این خواسته که چه مشکلاتی برای مردم آن اقلیم و کشور های همسایه بوجود می آید  سکوت کرده  که باید دستگاه دیپلماسی کشور با تحرک بیشتر برای حل این قضیه تلاش کنند.

وی در ادامه سخنانش با عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: باید به آموزه‌های قیام عاشورا و مکتب سرخ حسینی توجه شود  چرا که حضرت امام حسین (ع) تجسم عینی تمام ادیان الهی و اسلام و عصاره همه انبیا و اولیای الهی است.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه عاشورای حسینی تاکید کرد: محورهای اساسی قیام آن حضرت احیا امر به معروف و نهی از منکر، قیام در برابر ظلم و ستم و مبارزه با مستکبران و همچنین تبعیت از ولایت است که این مورد را از یاران امام می‌آموزیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.