خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق،‌گفت: طراحان همه‌پرسی در اقلیم کردستان به آمریکا و اسرائیل وصل هستند.

طراحان همه‌پرسی در اقلیم کردستان به آمریکا و اسرائیل وصل هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز پایتخت با اشاره به واقعه کربلا و شهادت حضرت علی اکبر (ع) اظهار داشت: جوانان ما وقتی الگویی مانند حضرت علی اکبر دارند حیف است که در زندگی خود از سیره زندگی ایشان پیروی نکنند.

وی افزود: ما همواره باید تلاش کنیم تا با وارد کردن الگوی فداکاری، ایثار و معنویت در زندگی‌مان از گناه دوری کنیم.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد:  این مردکی که در آمریکا علیه کشورمان یاوه‌گویی کرد و در برابر ایران ایستاد حقیقتش این است که در برابر صف شهادت ایستاده است.

 امام‌جمعه موقت تهران افزود: این اراذل‌و اوباش بین‌المللی از این‌همه فداکاری و ایستادگی عصبانی هستند و می‌خواهند خاورمیانه جدیدی را شکل دهند و دنیا را ببلعند لذا فرهنگ شهادت و ایستادگی آن‌ها را عصبانی می‌کند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می‌زنیم، گفت: امروز رهبر انقلاب و دولت ما این‌جور مقابل آمریکا ایستاده است و ریشه این ایستادگی همین شهادت و فداکاری است.

وی با اشاره به برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق،‌گفت: ما به برادران و خواهران کرد خود می‌گوییم کسانی که این برنامه‌ را طراحی کردند به آمریکا و اسرائیل وصل هستند و اگر شما به آن رأی دهید باید به فردای تاریخ و به فرزندان خود پاسخگو باشید، چراکه آن‌ها خواهند گفت پدران و مادران ما در حق عراق جنایت و خیانت کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه تهران با به وظایف  وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: به دبیران، استادان، دختران و پسران کشور عرض می کنم که شما در جمهوری اسلامی هستید و رهبرانی چون امام حسین (ع) و حضرت علی اکبر (ع) دارید، پس درس بخوانید،  دنبال فسق و فجور نروید و مکتب اسلام را دنبال کنید؛ چرا که شما آیندگان این کشورید و امیدواریم شما خدمتگزاران خوبی برای اسلام و این مملکت باشید.

وی در پایان با گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله راستی کاشانی، اظهار کرد: آیت الله راستی کاشانی یکی از اولین کسانی بود که وقتی امام راحل به عراق رفت به او پیوست و ایشان را تشویق به برگزاری کلاس های درس در نجف کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.