اهواز_ امام جمعه موقت اهواز گفت:مسئولین باید توجه بیشتری به عزیزان نیروی انتظامی داشته باشند و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهند زیرا این امنیت گاهی اوقات مخدوش می‌شود.

مسئولان به الزامات نیروی انتظامی توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه ۷ مهرماه شهرستان اهواز ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا از توصیه های حضرت سیدالشهدا علیه السلام در روز عاشورا بود که دعوت حق تعالی است اما مردم آن زمان این دعوت را اجابت نکردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی در عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان هواپیمای این عزیزان در نزدیکی تهران سقوط کرد و به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه اهواز ضمن گرامیداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، افزود: شهید بزرگوار جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر که تنها یک فرمانده درعملیات نبود بلکه یک پدر برای رزمندگان بود را نیز گرامی میداریم.

آیت الله حسن زاده در ادامه با اشاره به ۱۰ مهرماه سالروز تجلیل از اسرا و مفقودین، اظهار کرد: آزادگان سال ها سختی را تحمل کردند هم برای خودشان افتخارآفرین شدند و هم برای ما عزت آوردند

وی افزود: آزادگان عزیز در آن دوران و در سال های سخت اسارت در اردوگاه های عراق، شکنجه دیدند اما با صبر و استقامت برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار دوران دفاع مقدس رقم زدند.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه خطبه ها با اشاره به روز نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در استان پهناور خوزستان مسئولیت سنگینی در ایجاد امنیت و نظم در جامعه برعهده دارند و این امنیتی که داریم بخش مهم آن مرهون عزیزان نیروی انتظامی است و جا دارد از آنان تشکر کنیم. 
وی افزود: مسئولین باید توجه بیشتری به عزیزان نیروی انتظامی داشته باشند و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهند زیرا این امنیت گاهی اوقات مخدوش می‌شود اما انشالله با توجهی که مسئولان در بخش های مختلف به عزیزان نیروی انتظامی خواهند داشت این امنیتی که داریم بیشتر و بیشتر شود.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: وجود شهدا در جامعه راه را برای ما مشخص میکند و باید در این صراط مستقیم قدم برداریم.

وی با بیان اینکه راه شهدای ما راه سربلندی و عدم تسلیم برابر دشمنان است، افزود: اکنون که رئیس جمهور آمریکا با وضعیت فعلی اش که در سازمان ملل داشت، تنها کسی که از وی قدردانی کرد رژیم صهیونیستی بود، نشان از دشمنی با مردم ایران دارد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: هفته ی امر به معروف و نهی از منکر در مرحله زبانی از فرایض و واجبات است.

وی با بیان اینکه در مسئله حجاب نیز تذکر لازم است، افزود: اکنون یکی از منکرات جامعه ما بیکاری است که معروف آن ایجاد اشتغال است است زیرا درپی آن سن ازدواج بالا رفته است.

آیت الله حسن زاده تصریح کرد: در بحث سرمایه گذاری، وقتی یک سرمایه گذار وارد استان می شود، برای شروع کار چندین مانع جلوی راه او قرار میدهند که از فلان اداره  و فلان سازمان استعلام نیاز است که این امر باعث می شود وی پشیمان شود، درحالی که در استانهای دیگر با استقبال مسئولین مواجهه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بالارفتن سند ازدواج، اعتیاد و افزایش آمار از آسیب های بیکاری است که مسئولان باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

خطیب نماز جمعه اهواز در پایان با اشاره به برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: این همه پرسی غیرقانونی بر خلاف قانون اساسی کشورعراق این انجام شد و تنها رژیم صهیونیستی بود که آشکارا از آن اعلام حمایت کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.