علی کریمی واکنش تندی را نسبت به انتخاب حمید درخشان بعنوان سرمربی تیم نفت تهران بروز داد.

علی کریمی: مالک نفت باید تاوان بازی با اسم من را بدهد/ درخشان مصاحبه را دوست دارد!

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که نفت تهران پس از پیروزی مقابل سپاهان از شرایط روحی و فنی خوبی برخوردار است؛ مالک این باشگاه شب گذشته در اقدامی عجیب، حمید درخشان را جانشین علی کریمی کرد که البته این مساله بیش از آنکه دلایل فنی داشته باشد به نحوه ارتباط بین کریمی و جهانیان بازمی گردد. علی کریمی که از رفتارهای مدیریتی نفت طلاییه ناراضی است در دو هفته گذشته به اصطلاح با آنها خوب تا نکرده تا آنها منتظر فرصتی برای برکناری سرمربی تیمشان باشند. فرصتی که یک پیامک کوتاه آن را در اختیارشان گذاشته است.

با این حال علی کریمی با حضور در تمرین امروز نشان داد که کماکان علاقمند به ادامه کار در نفت تهران است. او می گوید: این حق مالک باشگاه نفت است که تصمیم به اخراج وی بگیرد؛ اما شرط این کار تسویه حساب و پرداخت تعهدی است که در قرارداد این باشگاه و علی کریمی قید شده است.

کریمی در این باره به ورزش سه گفت: باشگاه بایرن مونیخ هم کارلو آنچلوتی را اخراج کرد؛ اما قطعا آنها تا قبل از انتخاب سرمربی جدید با سرمربی تیمشان بر پایه احترام تسویه حساب انجام می دهند و آنچلوتی هم قطعا عضوی از این باشگاه باقی خواهد ماند. اینکه یک مجموعه تصمیم به اخراج سرمربی اش می گیرد لزوما مربوط به مشکلات، ناراحتی و عداوت و کینه نیست و ما باید یاد بگیریم چه در هنگام همکاری و چه در وقت قطع همکاری به قراردادها احترام بگذاریم. من هم آماده هستم شغلم را به آقای حمید درخشان تحویل بدهم؛ اما در عین حال انتظار دارم مدیران باشگاه نفت به من احترام بگذارند.

علی کریمی درباره انتخاب حمید درخشان عنوا کرد: من از آقای درخشان هیچ گلایه ای ندارم؛ ایشان طبیعتا به دنبال حضور در پست سرمربیگری است و به همین دلیل وقتی فرصتی برای این کار پیش می آید حتما از این موضوع استقبال می کند و از آن استفاده خواهد کرد. 

کریمی همچنین درباره مشکلات باشگاه نفت تهران گفت: آقای جهانیان با هر نیتی که این باشگاه را تحویل گرفته اند باید از توانایی لازم برای حل مشکلات بهره مند باشند؛ اما متاسفانه مثلا ما می بینیم که این تیم مدیریتی از تهیه ملزومات اولیه ناتوان است. به عنوان مثال توپ دربی استار که لازمه تمرین ما به شمار می رود به تعداد محدود و به اندازه 14 عدد و با لطایف الحیل در اختیار ما قرار داده شده و به جز این ما از توپ های آل اشپورت استفاده می کنیم. در حالی که توپ اولین و ابتدایی ترین چیزی است که باید برای تمرین ها وجود داشته باشد.

کریمی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: آقای جهانیان باید تاوان بازی با اسم من را بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.