رشت-معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به کشف قایق نجات شناور غرق شده در منطقه حاجی بکنده انزلی، گفت: متاسفانه هنوز غرق شدگان پیدا نشده اند و جستجوها ادامه دارد.

کشف قایق نجات شناور غرق شده/جستجوها برای یافتن خدمه ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، سیاوش غلامی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه جستجو ها برای یافتن شناور خدماتی - صیادی غرق شده در منطقه حاجی بکنده انزلی، اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با سازمان امداد و نجات امروز یک سورت پرواز امداد و نجات در منطقه حاجی بکنده انجام شد.

وی با بیان اینکه گشت زنی های دریایی نیز در حال انجام است، افزود: برهمین اساس سایر دستگاه های امدادی نیز در حال انجام گشت زنی ها در مسیر مورد نظر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با شاره به اینکه این جمعیت نیز در قالب اکیپ های امداد و نجات شعبه انزلی و همچنین تیم واکنش سریع جستجوهای لازم برای یافتن غرق شدگان را انجام می دهد، گفت: مرزبانی، دریابانی و همچنین بنادر و کشتیرانی نیز در این عملیات حضور دارند.

وی با اشاره به یافتن یک قایق نجات متعلق به لنج صیادان غرق شده توسط گشت بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: کماکان جستجوها برای یافتن چهار خدمه این شناور ادامه دارد.

غلامی به گشت زنی بالگرد نیروی دریایی در منطقه حادثه نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه تاکنون هیچ نشانی از وضعیت این سرنشینان مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرایط دریایی هنوز مساعد نبوده و طوفانی است، ادامه داد: در صورت مساعد شدن شرایط جوی تمهیدات لازم برای اقدامات بیشتر اندیشیده شده و اجرای می شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.