سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید تاکید کرد تیمش بخاطر بازی در لیگ قهرمانان اروپا خسته شده بود.

سیمئونه: بازیکنانم بخاطر بازی با چلسی خسته بودند/ به عملکرد گریزمان وابسته هستیم

به گزارش قدس آنلاین، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر لگانس قرار گرفت و به تساوی بدون گل دست یافت. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نیمه نخست نمایش بهتری داشتیم. در این زمان موقعیت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آن بهره ببریم. سپس خستگی بازی چهارشنبه روی بازی‌مان تاثیر گذاشت. حمله کردیم اما نه به صورت کامل. حریف موقعیت‌های بهتری داشت و یان اوبلاک را آزار داد. بازی در حالی بدون گل به پایان رسید که هر دو تیم می‌توانستند با موقعیت‌های گلی که داشتند، پیروز شوند.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: لگانس در نیمه اول به خوبی دفاع کرد و در نیمه دوم به سمت زمین ما پیش رفت. حریف روی ضد حمله‌ها برنامه‌ریزی کرده بود و توانست چند بار دروازه‌مان را تهدید کند.

سیمئونه درباره تعویض آنتوان گریزمان در دقیقه ۶۶ بازی اظهار کرد: او را تعویض کردم چون خسته بود. به یک بازیکن تازه نفس نیاز داشتیم تا با یانیک کاراسکو و فرناندو تورس همکاری کند. ممکن بود شکست بخوریم و به همین خاطر میانه میدان را مستحکم‌تر کردم. تیم به عملکرد گریزمان وابسته است. زمانی که او گلزنی نکند کار برای ما سخت می شود. امیدواریم دیگر مهاجمان در گلزنی به تیم کمک کنند.

سرمربی اتلتیکومادرید در پایان اظهار کرد: همیشه نمی توان ۱۰۰ درصد آماده بود. به خاطر تیم خوشحالم چون با وجود سختی‌ها می‌جنگند. همه رقابت ها را به عنوان تیم مهمان آغاز کردیم. معتقدم در شرایط خوبی قرار داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.