خرم‎آباد- رئیس شورای شهر خرم‎آباد گفت: یکی از اهداف شورای شهر در این دوره، شفاف‎سازی در همه‎ی امور اعم از درآمدها، هزینه‎ها، مناقصات و ... می ‏باشد.

شفاف‎سازی از اهداف مهم شورای شهر  خرم آباد است

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین؛ اردشیر دریکوند روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار  با تأکید بر این‎که از تمامی کسانی که صاحب ایده و خلاقیت هستند کمک خواهیم گرفت، گفت: شورای شهر تنها شورای شهرداری نیست، شورای شهر شورای همه‎ی شهر است در همهی‎ ابعاد و نباید خودمان را محدود به شهرداری کنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای پاک‎دستی، امانت‏داری و شایسته‏سالاری پا به عرصه گذاشته‎اند، ادامه داد: مطالبه‎گری مردم در همه‎ی امور باعث می‎شود تا نظارت ما بر کارها افزایش یابد و  با افزایش نظارت، خیلی از مشکلات رفع خواهد شد.

دریکوند با اشاره به مردم همیشه در صحنه ‏ی لرستان در همه‎ی مراحل انقلاب تصریح کرد: علیرغم تمام کاستی‏های شهر از نظر مبلمان شهری، زیرساخت‏ها، سرانهی فضای سبز، حمل و نقل، بافتهای فرسوده و تمام مشکلات مدیریت شهری ولی چیزی که همیشه خواب از چشمان پدران و مادران این دیار برده است متأسفانه بحث اشتغال و بیکاری است که مطالبه‎ی مردم این شهر رفع مشکل بیکاری‎است.

رئیس دوره‎ی پنجم شورای شهر اسلامی در پایان ضمن تشکر از اعضای دوره چهارم شورای شهر، از زحمات و کارهای ارزنده‎ی شهردار اسبق خرم‎آباد، قدردانی و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.