خرم‎آباد- مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی لرستان از برگزاری تور بازدید صنعتگران شهرک صنعتی دورود و منطقه ویژه اقتصادی لرستان از مناطق ویژه اقتصادی سلفچگان استان قم و منطقه ویژه اقتصادی پیام و شهرک صنعتی کوثر استان البرز خبر داد.

برگزاری تور بازدید صنعتگران لرستان از مناطق ویژه اقتصادی استان‏های قم و البرز

به گزارش قدس‏آنلاین به نقل از روابط ‏عمومی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: کلیه تورهای صنعتی این شرکت در راستای ارتقای سطح مهارت و کسب تجربه مدیران واحدهای صنعتی از بخش‌های مختلف صنعت استان و کشور میباشد.

وی ضمن بیان اینکه این تور صنعتی پنجمین تور برگزار شده در سال جاری می‏باشد، اضافه کرد: در تور صنعتی مذکور تعداد 22 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لرستان و شهرک صنعتی دورود، حضور داشتند.

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی لرستان افزود: مدیران و صنعتگران واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی لرستان و شهرک صنعتی دورود پس از انجام بازدیدهای میدانی از مناطق ویژه اقتصادی سلفچگان و پیام و همچنین شهرک صنعتی کوثر البرز از واحدهای صنعتی مستقر در آنها نیز دیدن نمودند.

در ادامه این بازدیدها جلسه‏ای نیز با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد که وی به معرفی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان پرداخت و گزارشی از عملکرد این منطقه در حوزه‏های مختلف ارائه نمود و در پایان مدیران و صنعتگران نیز به بعضی از مسائل و مشکلات اشاره کرده که مدیرعامل و معاونین سرمایهگذاری و گمرکی منطقه به تفصیل به آنان پاسخ دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.