خرم‏ آباد- استاندار لرستان گفت: لرستان مشکلات زیادی دارد، بر طبل توقعات نکوبیم و توقعات مردم را بی‎مبنا بالا نبریم.

توقعات مردم را بی‎مبنا بالا نبریم

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین، سیدموسی خادمی در آیین تودیع و معارفه شهردار خرم‏ آباد گفت: بحث آزادسازی حریم قلعه نهایی شده است و از امروز هزینه ‏ی سپاه برای جابه‏ جایی پادگان به حساب آنها واریز می‎شود، طبق قرارداد خروج سپاه از پادگان نیز تا دو سال آینده بهطور کامل انجام خواهد گرفت.

خادمی با اشاره به مشکلات شهر از جمله وضعیت آبهای سطحی شهر ادامه داد: مردم ما حق دارند مانند مردم شهرهای اصفهان و تهران زندگی کنند و توقعات آنها توقعات درستی است.

وی گفت: با بودجه ۲۵۰ یا ۲۶۰ میلیاردی نمی‎توان برای شهر کاری بزرگ انجام داد، شهر نیازمند کارهای بزرگی است باید تلاش کرد و کارهایی ابتکاری انجام داد و نباید کارهایی بدون برنامه انجام بگیرد، درآمدهای پایدار باید مشخص شوند و همچنین ورود سرمایه‎گذار به شهر را باید آزاد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه اجازه نمی‎دهیم ماده صد محل خرید قانون شود خاطرنشان کرد: تخلفات شهرداری را نباید حل کرد و با پول خرید از امروز به بعد اجازه تخلف داده نخواهد شد.

وی خطاب به اعضای شورای شهر اظهار کرد: شما خودتان همدیگر را برای کنار هم بودن انتخاب نکرده‎اید بلکه به انتخاب مردم کنار هم قرار گرفته‎اید و این هنر شماست که چگونه کنار هم باشد، برای پیشرفت شهر همدلی و همراهی همگی شما نیاز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.