دهدشت - مدیر عامل موسسه خیریه مسجد سازان الزهرا(س) اصفهان از برنامه این موسسه برای ساخت و تکمیل ۳۲ مسجد و خانه عالم در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

۳۲ مسجد و خانه عالم در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود

محسن داوری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین از افتتاح ۳ مسجد در منطقه دیشموک شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: مسجد قمر بنی هاشم (ع) در شهر دیشموک، مسجد روستای ده احمد و مسجد روستای سرغل از این جمله بودند.

داوری با اشاره به اینکه به طور میانگین هر کدام از این مساجد با متراژ ۲۲۰ متر زیر بنا احداث شده است گفت: قریب ۲۴۰ میلیون تومان از طرف موسسه الزهرا(س) برای ساخت و تکمیل این سه مسجد در دیشموک کمک شده است.

وی گفت: نوع کار این موسسه مشارکتی بوده و همکاری مردم در این فعالیت ها دخیل است.

داوری اضافه کرد: موسسه خیریه الزهرا(س) کار ساخت و تکمیل ۳۲ مسجد و خانه عالم در استان کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه، در همین سفر قریب ۵ کار را در دستور کار داشته و در حال انعقاد قرارداد مشارکت آن هستیم، تصریح کرد:‌ روستاهای فاقد مسجدی که اهالی آن آماده همکاری بصورت مشارکت ۵۰ درصدی هستند را خواهیم ساخت.

وی بیان کرد: این موسسه در ۷ استان دیگر در حال خدمت است و هدف ما بعنوان شیعه اهل بیت علیهم السلام خدمت از سر وظیفه است.

داوری با اشاره به اهمیت ساخت و بنای مسجد گفت: انقلاب ما بر آمده از مساجد است.

وی ترویج اسلام ناب محمدی را از اهداف اصلی موسسه الزهرا (س) دانست و گفت: ۱۶ مسجد این موسسه با کمک یک جانباز نیکوکار قطع نخاعی مساعدت شده و انتظار داریم همه خیران با هزینه هر چند ناچیز در این امر خداپسندانه بصورت مشارکتی همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.