اهواز- فرماندار بهبهان گفت: شهرستان بهبهان در ایام دفاع مقدس۱۱۰۱ شهید والامقام تقدیم به انقلاب کرده و شهید احسان فتحی از شهدای مدافع حرم نیز از این دیار است.

۷۲ اصله درخت به یاد شهدای شهرستان بهبهان کاشته خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان، علی مظفری در جلسه ستاد نهضت سبز ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش افزود: در مسیر جاده قدمگاه امام رضا (ع) ۷۲ اصله درخت ثمر ده به نیت شهدای کربلا کاشته شود. اداره منابع طبیعی نیز گونه های ثمر ده جهت کاشت در این طرح ها را در اختیار بخش های مختلف قرار دهد.

وی گفت: در سال گذشته ۸ نفر بر اثر برخورد خودرو با درختان حاشیه جاده جان خود را از دست دادند که می بایست جهت حفظ امنیت رانندگان در حوادث جاده ای کاشت درخت در حاشیه جاده با حفظ حریم راه ها و با رعایت نقشه ها و هماهنگی اداره راه و ترابری و حمل و نقل جاده ای صورت پذیرد.

فرماندار بهبهان در ادامه اظهارداشت: جلسات نهضت سبز برای حصول بهتر نتیجه و پیگیری مصوبات هر یک ماه یکبار برگزار شود.  

مظفری بر آموزش مدیران و برگزاری دوره های مدیریت سبز در دستگاه ها شهرستان بهبهان تاکید کرد و عنوان کرد: دیگر مصوبات این جلسه کاشت درخت در مسیر جاده خائیز به روشمهر بود که با اجرای این طرح ضمن ایجاد فضای سبز لازم برای گونه های مختلف زیست بوم فضای مناسب جهت کوهنوردان نیز ایجاد خواهد شد.

در پایان مراسم فرماندار شهرستان بهبهان با اهدای لوح سپاس از زحمات عبودی مدیر انجمن مردمی فعالان محیط زیست تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.