ایلام- فرمانده یگان های ویژه ناجا اربعین را یک مسئله فرا ملی دانست و گفت: باید تلاش کنیم با برگزاری باشکوه مراسم معنوی اربعین حسینی اقتدار و اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

 اربعین یک مسئله فراملی و نمایش اتحاد جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن کرمی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا در مهران با اشاره به تمهیدات وسیع در نظر گرفته شده برای این ماموریت بزرگ، بیان داشت: ازاول مهرماه قرارگاه ظفربرای پیگیری و مرتفع کردن نیازمندی ها در مهران فعالیت خود را با حضورفرماندهان ومسئولان یگان های ویژه ناجاشروع کرده که به لطف الهی در حال حاضر نسبت به برنامه های ابلاغی اشرافیت و آمادگی کامل داریم.

وی بابیان اینکه فرماندهان ومسئولین قبل ازمراسم اربعین حسینی درمهران مستقرشوند، اظهار داشت: بیشتر زوار مرز مهران برای شرکت درمراسم اربعین انتخاب می کنند فرماندهان و مسئولان باید قبل از شروع پیاده روی اربعین کلیه تجهیزات وامکانات خودرادر مهران مسقر و آماده خدمت به زائرین باشند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا کنترل جمعیت وتامین امنیت زائرین را از اولویت های یگان ویژه درلایه های کنترلی در اربعین برای اعزام به عتبات عالیات عنوان کرد و تصریح کرد: لایه های کنترلی وامنیتی گسترده ای ازپل زائرتاپایانه مرزی برای تامین امنیت زائران در اربعین تشکیل خواهد شدتاکسی بدون مدارک قانونی ازمرزخارج نشود.

سردارکرمی بابیان اینکه کارکنان یگان ویژه برای خدمت به زائران امام حسین (ع) همیشه اعلام آمادگی می کنند، افزود: سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مایه سرافرازی و عزت است.

وی با تاکید برلزوم تجهیز و توسعه زیر ساخت ها در دست اقدام، قبل از اربعین حسینی با توجه به ازدحام و استقبال زائرین اربعین حسینی و تجربه سال های گذشته، بیان کرد: همه دستگاه ها از تمام ظرفیت های خود در کناریگان ویژه برای خدمات رسانی به زوار اربعین استفاده کنند و ضمن هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط، به دنبال فراهم کردن خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب باشند. کرمی داشتن ویزا و گذرنامه رابرای خروج ازکشورجهت مراسم اربعین حسینی(ع) الزامی دانست وتصریح کرد: با اشاره به زمان باقی مانده زواری که قصد سفر به این مراسم معنوی دارند داشتن مدارک اعم ازویزا و گذرنامه ضروری است.

سردار کرمی درخاتمه با اشاره به این که سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می پذیرد، گفت: باید با احصاء نقاط ضعف از برنامه های بهتر و دقیق تری برای تسهیل تردد زائران داشته باشیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.