شیراز- سرپرست شهرداری شیراز با اشاره به افزایش هزینه‌های نگهداشت شهر، گفت: پروژه‌هایش عمرانی متوقف نشده است.

پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز متوقف نشده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن اسدی بعد از ظهر امروز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال ۹۶ آمار صدور پروانه‌های ساختمانی ۴۰درصد کاهش داشته و این در حالی است که هزینه‌های روزمره نگهداشت شهر نه تنها کم نشده, بلکه ۱۵ تا ۲۰ درصد نیز افزایش یافته است اما با این وضعیت شهرداری شیراز روند پروژه‌های عمرانی خود را متوقف نکرده است.

وی تصریح کرد:  مسائل مالی و اقتصادی دچار رکود بی‌سابقه‌ای است که بدون شک این موضوع بر روند اداره امور شهرها و زندگی شهروندان نیز تأثیر می‌گذارد. تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که کوچک‌ترین خللی در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشده و این مهم با جدیت تمام دنبال می‌شود.

اسدی تصریح کرد: شهرداری شیراز در میان کلانشهرهای کشور، خوش حساب‌ترین شهرداری است تنها در بانک شهر و تا پایان سال ۹۵ تمام سررسیدهای وام شهرداری شیراز بدون حتی یک روز تاخیر به این بانک پرداخت شده است.

عبدالناصر بذرافشان دبیر شورای هماهنگی​ بانک‌های استان فارس نیز در این نشست به ارایه گزارش از آخرین وضعیت فعالیت بانک‌های استان فارس و نقش آنان در تولید و رونق استان پرداخت و افزود: آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد برنامه‌ها و ایجاد عمران و آبادانی در کلان‌شهر شیراز هستیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.