با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی عملیات اجرایی احداث و تکمیل ٣ پروژه عظیم اقتصادی و فرهنگی در شهرستان سرخس آغاز شد.

ادامه حرکت جهادی آستان قدس رضوی برای محرومیت‌زدایی از سرخس‌

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری کلنگ احداث مدرسه امام رضا(ع)  را در منطقه محروم شهرک شهید رجایی شهرستان سرخس به زمین زد و از مراحل تکمیل و تجهیز پروژه های بزرگ‌ترین کارخانه تولید کاشی شرق کشور و گاوداری صنعتی ۲ هزار راسی بازدید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در منشور هفت‌گانه، آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی و مدونی برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال دارد و شهرها و روستاهایی که موقوفات امام رضا(ع) در آنجا قرار دارند، در اولویت اقدام است.

مشارکت مردم برای صیانت و آبادانی موقوفات

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین در جمع اعضای شورای اداری، شورای اسلامی شهر و شوراهای روستاهای این شهرستان در فرهنگسرای بزرگ امام رضا(ع) اذعان داشت: توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) نیاز امروز جامعه است و آستان قدس رضوی تحقق این مهم را رسالت خود تعریف کرده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیمی که توسط آستان قدس رضوی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس صورت گرفته اظهار داشت: بدون شک توسعه این شهرستان با رونق اقتصادی و توسعه منطقه ویژه محقق خواهد شد و امیدواریم با همکاری دولت و مجلس هرچه سریعتر موانع موجود برطرف شود.

بختیاری با بیان اینکه جلسات مستمری با حضور معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی، بخش اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی در حال برگزاری است، گفت: تولیت معزز آستان قدس رضوی رسیدگی به وضع مناطق کم برخوردار و گره‌گشایی از کار محرومان به ویژه در مناطق موقوفه را با رویکرد ایجاد اشتغال برای زندگی عزتمندانه را به عنوان تکلیف و وظیفه اصلی در دوره جدید ابلاغ فرمودند.

وی تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی که در مناطق موقوفه حضرت امام رضا(ع) زندگی می‌کنند، دلداده و ارادتمند امام هشتم هستند و روزی خود را از خوان متنعم ایشان می دانند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: عمران، توسعه، آبادانی و رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان این منطقه با مشارکت و همکاری شما عزیزان مرتفع خواهد شد و همکاران خدوم ما در آستان قدس رضوی نیز تمام تلاش و همت خود را مصروف خواهند داشت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.