کرمانشاه- اجتماع بزرگ «لبیک یا زینب(سلام​ الله علیها)» با حضور بانوان کرمانشاهی امروز برگزار شد.

اجتماع «لبیک یا زینب(س)» در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان عصر امروز  در اجتماع «لبیک یا زینب(سلام الله علیها)» که با حضور بانوان شهر کرمانشاه در امامزاده ابراهیم(علیه‌السلام) طاقبستان برگزار شد اظهار داشت: حرکت حضرت زینب(سلام​ الله علیها) بیانگر تمام رسالت امام حسین(علیه‌السلام) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مهم‌ترین نتیجه برگزاری اجتماع لبیک یا زینب(س) در استان کرمانشاه را شناساندن جمعیت عظیم بانوان زینبی به سراسر کشور دانست و گفت: خطبه‌های حضرت زینب(سلام​ الله علیها) را احیاگر مکتب امام حسین(علیه‌السلام) و خون‌های به ناحق ریخته شده در صحرای کربلا است.

وی بیان کرد: بانوان باید با حفظ حجاب و عفاف و نیز حضور در مجالس بصیرت‌افزایی متحول کننده جامعه و ایجادکننده حرکت جدیدی در جامعه باشند.

عباسیان برگزاری باشکوه مراسم عزاداری در ایام محرم را بیانگر ارادت و محبت مردم استان کرمانشاه به اهل بیت (علیه‌السلام) دانست و گفت: بانوان باید با حفظ حجاب و بیان معارف اهل بیت(علیه‌السلام) ادامه‌دهنده راه حضرت زینب(سلام​ الله علیها) باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: رشادت‌های حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد (علیه‌السلام) قیام امام حسین (علیه‌السلام) را احیا کرد.

وی افزود: خداوند متعال امام حسین (علیه‌السلام) و یاران آن حضرت را مورد امتحان و آزمایش قرار داد و هر کسی که به امام حسین (علیه‌السلام) لبیک گفت خداوند به او عزت داد و دشمنان امام دچار رذالت و پستی شدند.

عباسیان با بیان اینکه هدف قیام امام حسین (علیه‌السلام) احیای ارزشهای دین اسلام است گفت: در روزگاری که احکام دین برای مردم وارونه جلوه پیدا کرد، امام حسین (علیه‌السلام)​ به میدان آمد و سخنرانی‌های حضرت زینب (سلام الله علیها) موجب رسوایی یزید بن معاویه شد.

این مراسم با حضور پرشور بانوان عزادار برگزار و از خانواده معظم شهیدان والامقام محمد جواد سوری و عبدالرضا سنجابی تجلیل به‌عمل آمد.

در این مراسم، میثاق نامه لبیک یا زینب(س) توسط دختر شهید مدافع حرم حاج اکبر نظری قرائت شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.